גלבוע/גליל הנחילה הפסד ראשון למכבי ת"א בליגה

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | דני מרון

אחרי שהפתיעה את הפועל ירושלים, קבוצתו של בית הלחמי ניצחה גם את האלופה בתוצאה 94:98 וכעת אף קבוצה בליגה לא נותרה במאזן מושלם, מילר הצטיין עם נק' 21. הפועל אילת גברה 72:75 על מכבי ראשון לציון

(גודל טקסט)

האלופה הישראלית שרשמה את פתיחת העונה החלשה בתולדותיה ביורוליג, קיוותה להתנחם בזירה המקומית, בה טרם הפסידה כשהתארחה הערב (שני) בגן נר נגד הפועל גלבוע/גליל שניצחה במחזור האחרון את הפועל ירושלים. טאריק בלאק וסקוטי ווילבקין לא שותפו במשחק ונבן ספאחיה עלה למשחק עם ארבעה זרים בלבד.

ברבע הראשון שתי הקבוצות לא הציגו יכולת הגנה גבוהה בלשון המעטה וכעבור עשר דקות של כדורסל נרשמה תוצאה חריגה של 33:35 לזכות המארחים. גלבוע גליל הייתה רחוקה בשתי נקודות בלבד להשוות את שיא הנקודות נגד מכבי תל אביב ברבע בודד. ברבע השני קצב הקליעה נרגע מעט והמארחים ירדו מהמחצית ביתרון 47:54.

המצטיין במשחק. איאן מילר (דני מרון)

אל הרבע פתיחת השלישי הגיעה רק קבוצה אחת, הפועל גלבוע גליל עלתה ליתרון שיא של 17 נקודות אבל האלופה הצליחה לצמק את ההפרש לארבע נקודות בלבד ולמרות רבע מוצלח של קבוצתו של בית הלחמי היא הפסידה בסופו 23:26, והתוצאה לאחר שלושה רבעים היה 71:77 שהבטיח עשר דקות אחרונות מותחות ומורטות עצבים.

בפתיחת הרבע האחרון גלבוע גליל עלו כבר לפלוס תשע נקודות אחרי שלשה של נתנאל ארצי, אבל הצהובים התעוררו וצמצמו את ההפרש לשתי נקודות בלבד אחרי חדריה של אלכס טיוס ארבע דקות לסיום. המארחים לא התרגשו במאני טיים ושמרו על היתרון על הסיום שהסתיים בניצחון 94:98 להפועל גלבוע/גליל והאלופה שרגילה להפסיד ביורוליג רשמה הפסד ראשון גם בליגת ווינר סל.

קלעו לגלבוע/גליל: איאן מילר 21, בריאנט קרופורד 20, נתנאל ארצי 16, ג'יימס קלי, חואקין שוכמן 13, טל קרפלס 10, גרג וויטינגטון 2, בן אלטיט 2.

קלעו למכבי תל אביב: ג'וני אובריאנט 31 ו-11 ריבאונדים, יובל זוסמן 19, דיאנדרה קיין 8, מייקל רול 7, ג'ון דיברתולומאו 6, דני אבדיה 5, אנג'לו קלויארו 5 ו-10 ריבאונדים, נמרוד לוי 2.


מכבי תל אביב רשמה הפסד ראשון העונה. ג'וני אובריינט עם נבן ספאחיה (דני מרון)

מכבי ראשון לציון – הפועל אילת 75:72
במשחק נוסף שנערך הערב בליגת ווינר סל נפגשו מכבי ראשון לציון המארחת שרשמה שני ניצחונות רצופים והפועל אילת מהתחתית. הפתיחה הייתה שייכת לקבוצת החוץ שהובילה בשבע נקודות אבל מכבי ראשון לציון צמצמה את ההפרש למינוס שתיים בסיום הרבע הראשון. ברבע השני הכתומים נראו טוב יותר אבל אילת שמרה על היתרון גם במחצית שהסתיימה בתוצאה 36:40 להפועל אילת. ברבע השלישי אילת רק הגדילה את היתרון ואחרי 30 דקות של כדורסל התוצאה הייתה 52:64 לטובתה של האורחים. מכבי ראשון לציון הצליחה לחזור למשחק אבל הדרומיים שמרו על היתרון עד הסיום המשחק הסתיים בתוצאה 72:75 לאילת.

קלעו למכבי ראשון לציון: דשון סטיבנס 19, עוז בלייזר 15 ו-11 ריבאונדים, איגור קולשוב ו-12 ריבאונדים, דייויד וויבר 10, מרקיס רייט 8, קמרון 7.

קלעו להפועל אילת: אלייז'ה בריאנט 20 נקודות, לנזל סמית' 18, יהונתן שולדבראנד 9, עידן זלמנסון 8, סולימאן בראימו 8, אבי בן שימול 7, ג'יי פי טוקוטו 5.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי