65:82 ענק להפועל תל אביב על ראשון לציון

רביב לימונד
רביב לימונד | עדי אבישי

פרנקו יכול לחייך אחרי משחק מצוין של קבוצתו שקטעה רצף של חמישה הפסדים בבכורה המחודשת של ריצ'רד האוול. אלאדה אמינו בלט עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים, שגב נפצע ופונה לבה"ח. אשדוד ניצחה בנהריה

(גודל טקסט)
המחזור השביעי בליגת ווינר סל העל נמשך הערב (שני) עם שני משחקים, כשבמוקד הפועל תל אביב המתחדשת עם ג'רל מקניל וריצ'רד האוול הביסה את מכבי ראשון לציון של צביקה שרף בתוצאה 65:82 וחזרה למסלול הניצחונות.


כבר מהפתיחה האדומים שלטו במשחק, כשאלאדה אמינו וג'מאל שולר הפציצו ואחרי 10 דקות היה זה 6:19 להפועל תל אביב, שהמשיכה לעשות כרצונה על הפרקט.


גם בחצי השני, כשהרבע השלישי נגמר בתוצאה 41:62, שוב הודות ליכולת מצויינת של אמינו. הרבע האחרון היה בסימן גארבג' טיים, ובסיום זה 65:82 לאורחת, שהיה הניצחון הראשון של הקבוצה אחרי חמישה הפסדי ליגה ברציפות. 


 

אם לא די בהפסד, במהלך המשחק איתי שגב סובב את הקרסול והוא נלקח לבדיקה בבית החולים. נכון לרגע זה קיים ספק לגבי כשירותו למשחק של הנבחרת.




לימונד בדרך לסל (עדי אבישי) 


 

עירוני נהריה – מכבי אשדוד 92:86

ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים לאורחת, שהנחילה לחבורה של מיקי גורקה הפסד ליגה שלישי ברציפות. פול סטול להט עם 30 נקודות, 11 אסיסטים ו-6 חטיפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי