רפי מנקו סיים את דרכו בהפועל ת"א: "צעד הכרחי"

רפי מנקו
רפי מנקו | לירון מולדובן

ההנהלה האדומה בישרה לשחקן על סיום ההתקשרות, זאת למרות רצונו להישאר: "ברור לנו שאנחנו הולכים לספוג ביקורת", נמסר בהודעה הרשמית. מפתיחת העונה העמיד 6.9 נקודות בממוצע למשחק

(גודל טקסט)
רפי מנקו סיים הערב (רביעי) את דרכו בהפועל תל אביב, זאת לאחר שהנהלת המועדון הודיעה לו כי החל משלב זה הוא לא יהיה חלק מהסגל והוא רשאי לעבור לכל קבוצה שירצה.


מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "כחלק מההיערכות המקצועית המחודשת של הקבוצה לאור פתיחת העונה החלשה, שכללה עד כה את שחרורם של ג'ונתן הולמס ודאלאס מור וצירופם של ג'רל מקניל וריצ'רד האוול, החליטה הנהלת המועדון לבצע שינוי גם במצבת השחקנים הישראלים. 

"הפועל תל אביב הודיעה היום לרפי מנקו, כי החל משלב זה הוא לא יהיה חלק מסגל הקבוצה. כבר בתחילת נובמבר, לאור ההדחה מאירופה ופתיחת העונה החלשה, שכללה ניצחון אחד מול חמישה הפסדים, החליטה הנהלת הקבוצה לבצע מספר שינויים, על מנת לחזק את הפועל להמשך העונה. ההנהלה התייעצה עם כל הגורמים הרלוונטיים במועדון, החזירה לקבוצה את ריצ'ארד הוואל וג'רל מקניל וכבר לפני כשלושה שבועות, נפגשה עם רפי מנקו וסוכנו ומסרה להם כי לטובת הצדדים על השחקן לעבור לקבוצה אחרת.


"באותן שיחות גם נמסר לשחקן וסוכנו כי יש קבוצות אשר מעוניינות בשירותיו. השחקן וסוכנו סירבו לקבל את ההצעה, ובשבוע האחרון החליטה הנהלת הקבוצה, להודיע לשחקן כי אינה נזקקת לשירותיו יותר. חשוב לנו להדגיש, שהפועל תל אביב תעמוד בהתחייבויות כלפי השחקן. אנחנו מעריכים ואוהבים את רפי, אולם צעד זה הוא חלק הכרחי מהשינויים עליהם הוחלט על מנת לעמוד ביעדים שהפועל תל אביב הציבה לעצמה בפן המקצועי והכלכלי. ברור לנו שצעד זה יעורר עלינו ביקורת אך אנו נחושים לעשות את מה שלדעתנו הוא הטוב ביותר עבור הפועל תל אביב. אנו מקווים שבימים הקרובים תושלם העברתו של רפי לקבוצה אחרת לטובת כל הצדדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי