בשבת: הפועל ת"א ללא מנקו ששוחרר, מול הפועל ירושלים

ליאור אליהו
ליאור אליהו | דני מרון

האדומים של דני פרנקו יגיעו לארנה אחרי הסערה הגדולה שליוותה אותם השבוע עם שחרורו של השחקן שמצידו מסרב לעזוב. המארחת בפתחו של שבוע עמוס. גלבוע/גליל תגיע להרצליה

(גודל טקסט)
אחרי פגרת משחקי הנבחרת, ליגת העל חוזרת, היישר למשחקי המחזור התשיעי שייפתחו בשבת. הפועל ירושלים תפגוש במשחק ביתי מסקרן את הפועל תל אביב, ללא רפי מנקו ששוחרר. הפועל גלבוע/גליל תצא למשחק חוץ אצל בני הרצליה. לפני המשחקים ייערכו טקסי הדלקת נרות בהשתתפות יושבי הראש והקפטנים. מנהלת הליגה תחלק מטבעות שוקולד לצופים ביציעים.


הפועל ירושלים – הפועל תל אביב (20:30)
השבוע הקרוב הוא אחד המשמעותיים ביותר עבור הפועל ירושלים מפתיחת העונה. היא תשחק בהמשך השבוע נגד א.א.ק אתונה בליגת האלופות, במטרה לזכות בראשות הבית, ובשבת הבאה היא תתארח אצל מכבי תל אביב. הקבוצה מקווה להתאושש מול הפועל תל אביב כשכריס ג'ונסון הפצוע ימשיך להיעדר. תומר לוינסון, ששוחרר השבוע מקבוצתו הקרואטית, יירשם לראשונה בליגה.


אצל היריבה הפועל תל אביב, שוב לא שקט. הקבוצה הודיעה השבוע לרפי מנקו כי הוא משוחרר מחוזהו, אך השחקן מסרב לעזוב והוא הופיע לאימוני סוף השבוע ובקבוצה אפשרו לו להתאמן. האדומים הודיעו למנקו כי הוא לא יהיה בסגל למשחק נגד הפועל ירושלים ולא רשמו אותו. מי שצפוי לקבל יותר דקות לאחר שחרורו של מנקו הוא המתאזרח סטו דגלאס. מאז צירופם של ג'רל מקניל וריצ'רד האואל, עומדת הפועל ת"א על מאזן 0:2, לאחר שהפסידה בכל חמשת משחקיה הקודמים.



רפי מנקו. ויתרו עליו (דני מרון)


המשחק ייערך בסימן הצדעה לילדי ארגון "שלוה". תומר גינת יקבל לפני שריקת הפתיחה את תואר השחקן הישראלי המצטיין של חודש נובמבר בליגת ווינר סל ומלגת לימודים בסך 1,000 דולר.


בני הרצליה – הפועל גלבוע/גליל (18:30)
שבעה מתוך תשעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון לקבוצה האורחת, כולל בכל שלושת המשחקים ביניהן אשתקד. מאז נובמבר 2014, גלבוע/גליל ניצחה בשלושה מתוך ארבעת ביקוריה באולם היובל והשבוע לפני שנה התעלתה שם עם 74:99 מרשים, במשחק בו הובילה בפער דו-ספרתי כמעט כל הערב.


בני הרצליה היא הקבוצה היחידה בליגה פרט למכבי אשדוד שעדיין לא ניצחה אף משחק בית העונה (מאזן 3:0).     גלבוע/גליל עומדת עד כה על מאזן מושלם במשחקי הבית (0:5), אבל על מאזן שלילי במשחקי החוץ (2:1). הקבוצה מהשרון מגיעה להתמודדות בפתחו של שבוע עמוס שיכלול ביום שלישי משחק ביתי נגד מכבי תל אביב.



בית הלחמי. חזק בצמרת (דני מרון) 


שישה ניצחונות בשמונה משחקים הפכו את הקבוצה של אריאל בית הלחמי לקבוצת צמרת. בגן נר יודעים שהמשחק בהרצליה הוא מבחן חשוב לקראת המשך הדרך. יחזקאל סקוורר, שהרשים במשחק החזרה שלו לפרקט אחרי הפסקה של יותר משמונה חודשים, צפוי להמשיך לקבל קרדיט מבית הלחמי.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי