חולון ניצחה בחוץ את הפועל ת"א 74:92 וחזרה לראש הטבלה

גיא פניני
גיא פניני | עדי אבישי

במשחק שהוקדם ניצחו הסגולים את האדומים בפעם השנייה העונה, אחרי שהובילו לכל אורך המשחק. חולון התאוששה משני הפסד בית רצופים ורשמה ניצחון חוץ רביעי רצוף בכל המסגרות. 25 נקודות לוולדן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל ת"א אירחה אחר הצהריים (שישי) את הפועל חולון למשחק שהוקדם מהמחזור ה-16 מאחר שבתאריך המשחק המקורי, היכל קבוצת שלמה יהיה תפוס לרגל תחרות גראנד פרי בג'ודו. חולון התאוששה משני הפסדי בית רצופים עם ניצחון החוץ הרביעי שלה ברציפות בכל המסגרות, 74:92.

ואכן, הדבר האחרון שרצו בהפועל חולון רגע לפני משחק חוץ קשה בירושלים ותחילת מסע ההגנה על גביע המדינה, זה להיקלע לרצף הפסדים. חניכיו של דן שמיר הגיעו בשיא הריכוז והמוטיבציה להיכל קבוצת שלמה, הובילו מההתחלה ועד לסיום וגברו על הפועל ת"א בפעם השנייה העונה. הסגולים, להם היה זה כאמור ניצחון חוץ רביעי ברציפות בליגה ובאירופה, עלו זמנית למקום הראשון בטבלה בזכות משחק עודף.

מחזיקת הגביע הציגה התקפה מתואמת ויעילה, הפגיזה 10 שלשות ו-53 נקודות במחצית הראשונה וידעה לבלום את כל ניסיונות הקאמבק של היריבה לאחר ההפסקה. וולדן ניהל את המשחק מצוין והמשיך את מגמת השיפור בקליעה מבחוץ, גיא פניני קבר ארבע שלשות ללא החטאה במחצית הראשונה והיה אחראי כרגיל למהלכי קלאץ' ברגעים הנכונים, שלומי הרוש נתן תרומה חשובה מהספסל ודריון אטקינס השקט והיעיל סיים עם דאבל-דאבל נוסף.


דן שמיר. חולון חזרה לנצח (אודי ציטיאט)

הפועל ת"א מנגד ממשיכה להידרדר בליגה עם הפסד בית שהזכיר מאוד את הקודם מול נהריה: נפילה לפיגור גדול בשל הגנה רכה והשקעת מאמץ רב בניסיונות לחזור, שהניבו כמה ריצות קטנות אבל לא הביאו לסגירת הפער. תומר גינת וריצ'רד האואל ממשיכים להיות מניה בטוחה מתחת לסלים, אבל גם הפעם זה לא הספיק. דבון אקון-פרסל, שנחת אתמול בארץ, שותף לשלוש דקות וחצי, אך חש ברע ולא חזר למחצית השנייה.

קלעו להפועל חולון: קורי וולדן 25 נקודות, דריון אטקינס 13 ו-14 ריבאונדים, גיא פניני 12, דקוואן ג'ונס 10, שלומי הרוש 9, שון ג'ונס 7, קאליף וויאט 6, טי ג'יי קליין ועמית שמחון 5 כ"א.

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת 17, ג'מאל שולר וריצ'רד האוול (9 ריבאונדים) 14 כ"א, ג'רל מקניל (6 ריבאונדים) ורביב לימונד 11 כ"א, אלאדה אמינו 4, ים מדר 3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי