אחרי שתי הארכות: 99:107 למכבי ראשל"צ על גלבוע/גליל

איגור קולשוב עם איתי שגב
איגור קולשוב עם איתי שגב | עדי אבישי

הכתומים של גיא גודס קטעו רצף של שלושה הפסדי בית בליגה וניצחו אחרי דרמה גדולה במשחק צמוד ומרתק. האורחת המשיכה לאבד גובה עם הפסד שלישי ברציפות

(גודל טקסט)
יכול להיות שהיריבות בין מכבי ראשל"צ להפועל גלבוע/גליל הופכת לאחת המסקרנות בליגה? שלושה מששת המשחקים הקודמים ביניהן הסתיימו בפער של 2 נקודות ומטה והערב (חמישי) הן העניקו לנו את המותחן הגדול של העונה, כאשר רק בתום שתי הארכות ולא פחות מ-23 חילופי הובלה חגגו הכתומים ניצחון בית חשוב, 99:107.


ראשל"צ מוכיחה הרבה אופי ולוקחת עוד משחק צמוד, אחרי הניצחון בבאר שבע שהיה הראשון של גודס בקדנציה הנוכחית. אלכס המילטון היה גיבור המאני טיים עם 9 נקודות רצופות בהארכה השנייה שהכניעו את האדומים, אבל המצטיינים היו אדם אריאל (18 נקודות באחוזים נהדרים) ואיגור קולשוב (18 נקודות ו-11 ריבאונדים), שהיו פנטסטיים לאורך כל הדרך. הכתומים היו יכולים לנצח מוקדם יותר אולי אלמלא אחוזים חלשים מבחוץ (6 שלשות ב-21%), אבל הם יכולים להיות מרוצים מהשיפור המשמעותי בקליעה מהקו, 81%.


גלבוע/גליל הגיעה בסגל חסר ללא בראיינט קרופורד וטל קרפלס הפצועים, סבלה מערב רע של איאן מילר שהתקשה מחוץ לעמדה הקבועה שלו והסתבך בבעיית עבירות מוקדמת, אלא שזה לא מנע ממנה להילחם עד הרגע האחרון. גרג וויטינגטון וג'יימס קלי סיפקו דאבל-דאבלים מפלצתיים וחיברו יחד 52 נקודות ו-34 ריבאונדים, נתנאל ארצי וחואקין שוכמן קלעו סלים גדולים בקלאץ', רק שלצערם זה לא הספיק והקבוצה ממשיכה לאבד גובה עם הפסד שלישי ברציפות.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי