הדר ללא מעצורים: "הכדורסל הישראלי מושחת, אוסף של מטומטמים"

רמי הדר
רמי הדר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע התפוצץ אחרי ההפסד הדרמטי להפועל תל אביב בגביע: "אני מכיר את הכלבים האלה. הכותרות של הבני זונות לא מעניינות אותי"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב העפילה הערב (שבת) לחצי גמר גביע המדינה לאחר שגברה על הפועל באר שבע באולם הקונכיה 94:95 בתום הארכה ודרמה גדולה.

רמי הדר, מאמן הקבוצה המפסידה, ירה לכל הכיוונים בסיום במונולוג חריג: "זה לא התפקיד שלי להיכנס לשם, אני חושב שזה תפקידו של איגוד השופטים לעשות את זה. לא חשוב לי מה יגידו כל המטומטמים ולא חסר כאלה. הכדורסל בישראל מושחת, אוסף של מטומטמים וצריך לומר זאת, אז אני עושה את זה. אני לא כועס. בטלוויזיה של אלה בלי האוזניים שאלו אותי למה אתה מפסיד משחקים צמודים. אמרתי שאין לי בעיה, אני מאוהב בקבוצה שלי".

הדר המשיך: "אני לא עצוב ולא מתאבל על המשחק הזה. אין בי שום כעס, אני פשוט מתאר את המציאות. אני חי בתוך עמי ואני מכיר את כל הכלבים האלה. אני כל כך נהנה ואוהב את מה שיש פה, כך שזה לא משנה. אפשר לכבוש את הבופור עם החבר'ה האלה. יש לי את הזכות לאמן אותם. אתם צריכים לכבד את מה שאנחנו עושים. עמית גרשון הוכיח שיש לו שתי ביצים בגודל של כדורי סל. הכותרות של הבני זונות לא מעניינות אותי. כתבו עליי הכל ואני חי, עומד פה לפניכם עם ז'קט של 2,000 דולר".


אכזבה בבאר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי