שני בליגת העל: פארגו חוזר לסגל מכבי ת"א נגד הפועל באר שבע

ג'רמי פארגו
ג'רמי פארגו | אודי ציטיאט

הפוינט גארד נרשם למשחק מול העולה החדשה לראשונה מאז מחזור הפתיחה. קיין לא יתלבש. עירוני נהריה, שלא ניצחה בבית מאז המחזור הרביעי, תארח את מכבי ראשון לציון

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שני) עם שני משחקים, כשבמוקד מכבי תל אביב תגיע לקונכיה לאחר התבוסה המפתיעה שהנחילה לצסק"א מוסקבה ברוסיה ותרצה להמשיך את המומנטום מול הפועל באר שבע. במפגש השני עירוני נהריה תפגוש בעין שרה את מכבי ראשון לציון שרוצה להמשיך ברצף הניצחונות.

הפועל באר שבע (6:7) – מכבי תל אביב (2:9)
לאחר הניצחון המדהים של הצהובים ביום שישי ביורוליג 73:96 בחוץ נגד צסק"א מוסקה, שכלל משחק שיא של יובל זוסמן שסיים עם 15 נקודות וללא החטאה מהשדה, מכבי תל אביב מגיעה למשחק בקונכיה כשהיא סופרת כבר שלושה ניצחונות ליגה רצופים, כשבהם היא מנצחת בפער דו ספרתי.

במחזור הקודם מכבי תל אביב ניצחה את הפועל אילת בהיכל מנורה 91:101, וכרגע מובילה את הליגה בנקודות עם ממוצע של 90.2 למשחק. מבחינה מקצועית, ג'רמי פארגו נרשם בסגל הקבוצה לראשונה מאז מחזור הפתיחה. דיאנדרה קיין לא בסגל.

בצד השני, הפועל באר שבע מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה, כשבמחזור האחרון היא נקמה בהפועל תל אביב על ההדחה בגביע כשניצחה אותה בהיכל שלמה 68:73. העולה החדשה יכולה להתעודד מהעובדה שבסיבוב הקודם היא לא נפלה מהאלופה והפסידה רק בשתי נקודות 66:64. רמי הדר מקווה שמלך הריבאונדים של הליגה ג'אקים דונאלדסון, שהוריד בניצחון בשבוע שעבר 20 כדורים חוזרים (שיא עונתי) וקלע 14 נקודות, ימשיך ביכולת שלו גם מול הצהובים לאחר שבמשחק האחרון מולם הוא קלע רק 4 נקודות.


ג'רמי פארגו. יעלה על הפרקט בקונכיה? (אודי ציטיאט)


עירוני נהריה (8:4) – מכבי ראשון לציון (7:6)

במחזור הקודם השיגה עירוני נהריה ניצחון חוץ יקר בהרצליה 61:63 שנתן לה קצת אוויר בתחתית, והיא תרצה לייצר מומנטום לעיני הקהל הביתי בעין שרה בדמות ניצחון על מכבי ראשון לציון, כשהפעם האחרונה שהקבוצה של אריק אלפסי ניצחה בבית הייתה במחזור הרביעי, 76:85 על עירוני נס ציונה. מבחינה מקצועית, ג'ורדן קרופורד נרשם בסגל וצפוי לערוך הופעת בכורה בעירוני נהריה.

מנגד, מכבי ראשון לציון מגיעה למשחק כשהיא סופרת כבר שלושה ניצחונות רצופים בליגה כולל ניצחון במחזור האחרון על הפועל ירושלים בבית מכבי 72:77. מאז מינויו של גיא גודס, הכתומים הפסידו רק פעמיים מתוך שמונה משחקים בליגה ובגביע. בסיבוב הקודם הקבוצה של גודס הביסה את הצפונים 58:75, ובשמינית גמר הגביע הכתומים ריסקו את נהריה 66:98.


גיא גודס. ראשל"צ רוצה לנצח גם בעין שרה (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי