יום ראשון: הפועל ת"א מול מכבי ת"א ללא קיין הפצוע

ג'רמי פארגו, אלכס טיוס, רביב לימונד
ג'רמי פארגו, אלכס טיוס, רביב לימונד | עדי אבישי

הדרבי התל אביבי הלוהט והמסקרן ייערך (21:05) באולמם של האדומים במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל. ב-19:00 תארח הפועל חולון את הפועל באר שבע

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגת העל יימשך ביום ראשון עם שני משחקים. ב-19:00 תארח הפעול חולון את הפועל באר שבע וב-21:05, באולם הדרייב אין, הדרבי התל אביבי הלוהט בו תארח הפועל את מכבי.

הפועל חולון – הפועל באר שבע (19:00)
הקבוצות נפגשו פעמיים העונה במסגרות רשמיות ובשתיהן סיפקו משחקים עם תוצאה נמוכה: 73:77 לבאר שבע ברבע גמר גביע ווינר סל ו-70:72 לחולון בקונכיה בסיבוב הראשון. הפועל באר שבע היא הקבוצה היחידה מלבד מכבי ראשל"צ עם מאזן בית שלילי (4:3) ומאזן חוץ חיובי (3:4). לפני המשחק תתקיים דקת מחיאות כפיים לזכרו של ליאור שטרן, שחקנה של הפועל חולון לשעבר, שהלך לעולמו בגיל 56 אחרי מאבק במחלה קשה.

הפועל תל אביב – מכבי תל אביב (21:05)
שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין, סובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר בין שלושה לשישה שבועות. המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 31:87 למכבי ת"א, במשחקי הבית של הפועל ת"א: 21:35 למכבי ת"א.

הפועל ת"א ניצחה את שני הדרבים הראשונים בליגה אשתקד, אבל מאז מכבי ת"א עומדת על רצף של שלושה ניצחונות מול יריבתה העירונית. הפועל ת"א חזרה לנצח במחזור שעבר אחרי חמישה הפסדי ליגה רצופים, אבל בבית היא ניצחה רק 1 מ-6 משחקיה האחרונים, כולל רצף של שלושה הפסדים. מכבי ת"א ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים בליגה בפער דו-ספרתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי