קיין התעמת עם אוהדי הפועל, ספרופולוס: "השלשה הרגה אותנו"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ההפסד 104:94 בדרבי: "לא היינו מספיק יציבים והגבנו רע". הגארד שלא שיחק בגלל פציעה התעמת עם אוהדי המנצחת, שקיללו את רגב פנאן וירקו לעברו במהלך ההפסקה

(גודל טקסט)

דווקא אחרי רצף ניצחונות מרשים ביורוליג, מכבי תל אביב ספגה אמש (ראשון) הפסד כואב בדרבי כשנוצחה 104:94 על ידי הפועל תל אביב בתום הארכה. בסיום דיאנדרה קיין הפצוע התעמת עם הקהל האדום, שכהרגלו קילל את רגב פנאן וירק לעברו במהלך המשחק.

"לא עשינו הגנה טובה, אבל בכל זאת הצלחנו לכפות הארכה", הסביר בסיום מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. "ספגנו נקודות בקלות והפועל הצליחה לייצר הרבה נקודות בצבע. רדפנו אחריהם כל הזמן ובהארכה לא הצלחנו לעשות את זה, הגבנו לא מספיק טוב".

על סקוטי ווילבקין שלהט עם 36 נקודות (25 מהן ברבע האחרון): "הוא עשה רבע רביעי נפלא, אבל כל הקבוצה לא שיחקה טוב בהארכה. החטאנו זריקות ממצבים נוחים והיינו ביום קליעה לא מספיק טוב".

ספרופולוס הוסיף: "זרקנו המון שלשות, החטאנו זריקות טובות ולא היינו מספיק יציבים. הם קלעו מבחוץ בפתיחת הארכה וזה נתן להם יתרון גדול, זה למעשה מה שהרג אותנו. לצערי לא עשינו היום הגנה מספיק טובה".


אוהדי הפועל תל אביב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי