חמישי בליגת העל: מכבי אשדוד תארח את הפועל תל אביב

תומר גינת
תומר גינת | דני מרון

הקבוצה של בראד גרינברג שנועלת את טבלת הליגה תפגוש בהיכל הקריה את האדומים של דני פרנקו, שמגיעים למשחק במצב רוח חיובי לאחר שניצחו את את האלופה בדרבי לאחר הארכה

(גודל טקסט)

משחק השלמה מהמחזור ה-11 בליגת ווינר סל ייערך מחר (חמישי, 19:25), כשמכבי אשדוד שנמצאת במקום האחרון בטבלה, תפגוש בהיכל הקריה את הפועל תל אביב שמגיעה למשחק עם ביטחון לאחר הניצחון הגדול בדרבי התל אביבי.


מכבי אשדוד (9:4) – הפועל תל אביב (10:5)

הקבוצה של בראד גרינברג מגיעה למשחק כשהיא במקום האחרון בטבלה ולאחר ההפסד בחוץ למכבי ראשון לציון 92:79. מכבי אשדוד מדורגת כרגע אחרונה בגלל משחקים חסרים, עם אותו מספר ניצחונות כמו של בני הרצליה ועירוני נהריה ואחד פחות מהפועל תל אביב.

הדולפינים אומנם הסתבכו לאחר שניצחו רק משחק אחד משבעת המשחקים האחרונים, אבל דווקא מול היריבות בתחתית הם עשו עבודה מצוינת עד כה: ניצחון כפול על הרצליה בהפרש מצטבר של 26 נקודות וניצחון חוץ בעין שרה. מבחינה מקצועית, באשדוד לא רשמו את ג'וש קרטר למשחק, אייזק רוזפלט ימשיך להיעדר.


בראד גרינברג. אשדוד תנצח עוד יריבה מהתחתית? (לירון מולדובן)

בצד השני, הפועל תל אביב תגיע לקרב התחתית בהיכל הקריה אחרי הניצחון הדרמטי והחשוב בדרבי נגד מכבי תל אביב 94:104 לאחר הארכה. תומר גינת נבחר השבוע לחמישיית המחזור בפעם השנייה העונה, לאחר שקלע שיא עונתי של 18 נקודות והוביל את רשימת הקלעים ביחד עם ריצ'רד האואל.

הפועל תל אביב עומדת בפעם השנייה העונה על רצף ניצחונות בליגה, כאשר בדיוק כמו בפעם הקודמת, צמד הניצחונות מגיע לאחר שרשרת של חמישה הפסדים. האדומים רשמו במחזור שעבר שיאי עונה בנקודות (104), קליעות עונשין (34) ומדד (125). הפעם הקודמת בה עברה החבורה של דני פרנקו 100 נקודות העונה הייתה מול מכבי אשדוד בהיכל הקריה בגביע, עם ניצחון מוחץ 73:101.


דני פרנקו ותומר גינת. המומנטום החיובי מהדרבי יימשך גם באשדוד? (עדי אבישי)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי