ביום ראשון: הפועל ירושלים מגיעה לקרב קצוות בנהריה

יוגב אוחיון
יוגב אוחיון | אודי ציטיאט

המחזור ה-16 בליגת העל יימשך כאשר הסגולים שבמקום האחרון יארחו את האדומים שבמקום השני בטבלה. במשחק נוסף, תארח הפועל אילת את מכבי ראשון לציון לקרב מרתק

(גודל טקסט)

המחזור ה-16 בליגת ווינר סל יימשך ביום ראשון עם שני משחקים. ב-20:05, תארח הפועל אילת לקרב מסקרן את מכבי ראשון לציון וב-‎20:30, נועלת הטבלה עירוני נהריה, תארח את הפועל ירושלים לקרב קצוות.

הפועל אילת – מכבי ראשל"צ (20:05)
המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 15:20 להפועל אילת, במשחקי הבית של אילת: 4:13 לזכותה. מכבי ראשל"צ ניצחה באילת שלוש פעמים בשתי העונות הקודמות. שבעה מתוך 13 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון של הקבוצה האורחת, כולל בסיבוב הראשון העונה. מכבי ראשל"צ מגיעה למשחק אחרי שניצחה בכל חמשת משחקיה האחרונים בליגה.

עירוני נהריה – הפועל ירושלים (20:30)
נהריה לא רשמה משחק את נאנה פולאנד, ירושלים לא רשמה את ג'ייקובן בראון. בן אלטיט יערוך בכורה אצל הסגולים, איגור נסטרנקו הפצוע ייעדר.

המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 13:23 להפועל ירושלים, במשחקי הבית של נהריה: 6:12 לזכותה. רק שבעה מתוך 36 מפגשי הליגה בין הקבוצות בכל הזמנים הסתיימו בניצחונות חוץ. ירושלים רשמה פי שניים הפסדים מניצחונות בביקוריה בנהריה בעונה הסדירה (12:6). הפועל ירושלים מגיעה לעין שרה עם רצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות – ארבעה מהם בפער דו-ספרתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי