גם שיבק לא עזר, בני הרצליה הובסה ע"י הפועל ת"א, ירושלים ניצחה את אשדוד

שחקני בני הרצליה
שחקני בני הרצליה | לירון מולדובן

קבוצת התחתית המשיכה ברצף העגום שלה, כאשר רשמה הפסד ליגה שמיני ברציפות עם שלושה מאמנים שונים על הקווים, הפעם - 88:68. שחקניו של עודד קטש ניצחו קבוצתו של גרינברג 94:104

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
המחזור ה-17 בליגת העל החל הערב עם שני משחקים. בני הרצליה עם מאמנה השלישי העונה, אריק שיבק, אירחה את הפועל תל אביב והובסה 88:68, הפועל ירושלים ניצחה בארנה את מכבי אשדוד 94:104.


בני הרצליה – הפועל תל אביב 88:68
בני הרצליה שמינתה את אריק שיבק על חשבונו של עופר ברקוביץ' אחרי שבועיים בלבד, קיוותה לסיים את רצף ההפסדים במחזור ה-17 של ליגת ווינר סל באולם היובל, אך כנראה שהבעיה נמצאת על הפרקט ולא על הקווים כשהמארחת הפסידה הערב (שבת) 88:66 להפועל תל אביב ששבה למסלול הניצחונות אחרי התבוסה לחולון.


חילופי המאמנים הכניסו אנרגיה להרצליה שעלתה ליתרון 5:14 אחרי שלוש וחצי דקות, אך משם הפועל תל אביב יצאה לריצת 0:12 שקבע מהפך של 14:17. קבוצתו של אריק שיבק התעוררה בסיום הרבע והודות לארבע נקודות רצופות של כרם משעור ושלשה של ג'יימס רובינסון הרצליה סיימה את הרבע ביתרון 19:21. ברבע השני המשחק המשיך להיות צמוד ואף קבוצה לא הצליחה לברוח אחת לשנייה, שתי קליעות עונשין של ג'רל מקניל הורידו את הפועל תל אביב בפיגור מינימלי של 40:39.


בתחילת הרבע השלישי ריצ'ארד האוול נכנס לעניינים – הסנטר קלע 10 נקודות בתוך שלוש דקות והעלה את הפועל תל אביב ליתרון 45:54. האדומים המשיכו להיות דומיננטיים על הפרקט עד סוף הרבע והם פתחו את עשר הדקות האחרונות ביתרון 59:70. גם הרבע האחרון היה בשליטת הפועל תל אביב שלא הורידה את הקצב, גינת והאוול הצטיינו ברבע המכריע והמשיכו להעלות את ההפרש ובסיום 68:88.לאורחים.



לא הצליח לעצור את רצף ההפסדים. אריק שיבק (אודי ציטיאט)


קלעו לבני הרצליה: כרם משעור 16, ג'ף אדריאן 13 ו-13 ריבאונדים, ג'יימס רובינסון 9, בוגדן בליזניוק 7, ג'רל בנימון וגייב לוין 6 כ"א, מייקל דיקסון 4, אור לאומי 3, ניצו חנוכי וסן סינגר 2 כ"א.


קלעו להפועל תל אביב: ריצ'רד האוול וג'מאל שולר 18 כ"א, ג'רל מקניל 17, תומר גינת 16, 10 ריבאונדים ו-5 חטיפות, רביב לימונד 10, דבון אקון פרסל 5, אלאדה אמינו 4.


הפועל ירושלים – מכבי אשדוד 94:104
את שני משחקי החוץ שלה בליגה – בראשל"צ ובנהריה – הפועל ירושלים הפסידה, אבל בפיס ארנה זה סיפור אחר לגמרי. החבורה של עודד קטש טיפסה הערב (שבת) ל-24 שעות למקום הראשון בטבלה, לאחר שהאריכה את רצף ניצחונות הבית שלה בכל המסגרות לשבעה עם 94:104 על מכבי אשדוד/באר טוביה.



אוחיון מול סטול (דני מרון)


גם ללא תמיר בלאט (קיבל מנוחה בשל מתיחה במפשעה) וכריס ג'ונסון (בחוץ לשבועיים בשל קרע קטן בשריר הירך), לאדומים יש מספיק כלים בקו האחורי: ג'יימס פלדין הוביל בריחה במחצית ראשונה מצוינת, ג'ייקובן בראון היה אחראי לבלימת ניסיונות החזרה של האורחים לקראת הסיום וגם יוגב אוחיון שנמצא בכושר טוב נתן תרומה יפה בזמן קצר. ביום רביעי תנעל ירושלים את העונה הרגילה של ליגת האלופות במשחק חוץ בדיז'ון ובשבוע הבא תחזור לפיס ארנה לחצי גמר גביע המדינה.



אואנס קולע, פמברטון רק משקיף (דני מרון)


אשדוד הצליחה להישאר קרובה לאורך רוב הערב, אבל בניגוד למותחן מול האלופה בשבוע שעבר, לא ידעה לנצל את ההזדמנויות שהיו לה כדי להלחיץ את יריבתה באמת. ליס שושי הציג את משחק השיא שלו העונה, עם דאבל-דאבל מרשים, דאנק גדול על אלכס צ'וברביץ' ואפילו קליעה מחצי מגרש, אבל ביום שקט של פול סטול ובלי התרומה הרגילה של לנדון מילבורן שחזר מפציעה, לא היה ל"דולפינים" סיכוי.



אליהו וטימור חוגגים עוד ניצחון ביתי (דני מרון)


קלעו להפועל ירושלים: ג'ייקובן בראון 25 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ג'יימס פלדין 21 ו-7 אסיסטים, דשון באטלר 11, ליאור אליהו 10, אלכס צ'וברביץ' 9, ג'וש אוונס 9 ו-9 ריבאונדים, בר טימור 9, טיישון תומאס 7, יוגב אוחיון 3 ו-10 אסיסטים.


קלעו למכבי אשדוד: ליס שושי 30 נקודות ו-10 ריבאונדים, מארק טולפסן 17 ו-6 ריבאונדים, פול סטול 16, ו-10 אסיסטים, ספנסר וייס 11 ו-6 ריבאונדים, תום מעיין 6 ו-7 אסיסטים, ג'ייק פמברטון 5, לנדון מילבורן 4, ג'וג'ו פלאס 3, עידו פליישר 2.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי