הפועל ירושלים הביסה את חולון, תתמודד נגד ראשל"צ בגמר הגביע

ג'יימס פלדין עם שלומי הרוש
ג'יימס פלדין עם שלומי הרוש | דני מרון

חבורתו של עודד קטש השיגה ניצחון 77:91 חד משמעתי על מחזיקת הגביע ותפגוש בחמישי את קבוצתו של גיא גודס. ג'ייקובן בראון הצטיין עם 22 נק', בצד המפסיד קורי וולדן הוסיף 15 נק'

(גודל טקסט)

אחרי ערב מצוין של כדורסל עם שני משחקים מרתקים, הושלמה תמונת הגמר של גביע המדינה, אחרי שהתבשר לנו שהפועל תל אביב הודחה על ידי מכבי ראשון לציון במפגש הראשון, הפועל ירושלים עלתה לשלב הגמר לראשונה מאז 2008 אחרי שהביסה 77:91 את מחזיקת הגביע הפועל חולון שלא תניף גביע שני ברציפות. משחק הגמר ייערך ביום חמישי הקרוב בפייס ארנה. 

רבע ראשון
המארחים פתחו טוב יותר ועלו ליתרון 5:10, חולון איזנה ל-11:11 אחרי דאנק של דקוואן ג'ונס ושלוש זריקות מדויקות מקו העונשין של גיא פניני. ההתמודדות המשיכה להיות צמודה ובסיום רבע נהדר בשני המחנות ג'יימס פלדין קבר שלשה שקבעה 20:25 להפועל ירושלים. 


אוהדי הפועל ירושלים (דני מרון)


אורח מיוחד בפייס ארנה. אברהם גרנט (דני מרון)

רבע שני
ההתמודדות ממשיכה להיות צמודה, קורי וולדן דייק פעמיים מהקו, דריון אטקינס העלה את חולון ליתרון 27:28, ג'יימס פלדין קבר שלשה שהפך בחזרה את התוצאה. משם הפועל ירושלים מעט ברחה לחולון, אלי הופ של ג'וש אוונס העלה את המאחרת ל-33:39. חבורתו של קטש לא עצרה ג'ייקובן בראון הוסיף שתי קליעות מהעונשין וג'וש אוונס הוסיף דאנק מפלצתי שגרם לדן שמיר לקחת פסק זמן. קליעת עונשין של תמיר בלאט העלתה את הפועל ירושלים ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק, הפועל חולון הגיבה עם שלשה של עמית שמחון, ג'ייקובן בראון קבר שלשה משלו בסיום וקבע 38:48 להפועל ירושלים.


גיא פניני (דני מרון)

רבע שלישי
ג'ייימס פלדין פתח את הרבע עם מהלך של שלוש נקודות שכלל סל ועבירה. טיישון תומאס ותמיר בלאט הצטרפו לחגיגה בדרך ל-38:55. ג'יימס פלדין הוסיף עוד שלשה שהעלתה את הירושלמים ליתרון של 20 נקודות. ירושלים לא הורידה את הקצב, טיישון תומאס צלף שלשה דקה בדרך ל-53:75 גדול. דריון אטקינס קלע ושמעון הרוש צימקו מעט את ההפרש עצום ל-75:58 לקראת הרבע המסכם.

רבע רביעי
הרבע הרביעי כצפוי התנהל כגארבג' טיים, חולון ניסתה לצמק מעט את ההפרש, אך הפועל ירושלים לא הורידה את הקצב וניצחה 77:91.


ג'ייקובן בראון הצטיין עם 22 נקודות (דני מרון)


ג'יימס פלדין (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי