קלויארו הוצא מסגל מכבי תל אביב לקראת עירוני נהריה

אנג'לו קלויארו
אנג'לו קלויארו | עדי אבישי

הפורוורד לא נרשם למשחק בשלישי אצל נועלת הטבלה, שעשוי להקפיץ את הצהובים לפסגת הטבלה. איגור נסטרסקו הפצוע לא ישותף במדי המארחת. עוד במשחקי ההשלמה: ג'וש קרטר נרשם לראשונה באשדוד שתארח את נס ציונה

(גודל טקסט)

שני משחקי השלמה במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל בכדורסל ייערכו מחר (שלישי), כשבמשחק המרכזי האלופה מכבי תל אביב תתארח אצל עירוני נהריה. במקביל, מכבי אשדוד תארח את עירוני נס ציונה.

מכבי אשדוד – עירוני נס ציונה (19:40)
לא לנדון מילבורן ששוחרר מהקבוצה, אבל עם ג'וש קרטר שנרשם לראשונה בסגל, אשדוד תנסה לא לתהדרדר לרצף הפסדים לאחר תצוגות ההגנה הנוראיות ב-104:90 להפועל ירושלים ו-104:100 למכבי תל אביב. לזכותה עומדת העובדה שהיא ניצחה בשלושת המפגשים האחרונים נגד נס ציונה, כלל 70:82 בסיבוב הראשון במשחק בו ספגה הכי מעט נקודות בליגה העונה.

אלא שנס ציונה לא תוותר כל כך בקלות. עם שישה ניצחונות בשמונה המחזורים האחרונים, ומצב רוח מצוין לאחר הניצחון בהונגריה ביורופ קאפ שהעלה אותה לפלייאוף מהמקום הראשון בבית, החבורה של נדב זילברשטיין תעלה לראשונה מתחילת העונה למאזן חיובי בליגה אם תנצח את משחק החוץ הזה. לקבוצה מהמושבה רצף משחקים לא קל נגד אשדוד, באר שבע ולאחר מכן שתי התל אביביות, ואם תשיג תוצאות טובות היא תוכל להבטיח את המקום בין שמונה הגדולות.

נדב זילברשטיין. יעלה למאזן חיובי סוף סוף? (דני מרון)
נדב זילברשטיין. יעלה למאזן חיובי סוף סוף? (דני מרון)

עירוני נהריה – מכבי תל אביב (20:00)
לראשונה אחרי מספר חודשים, בסיום המשחק הזה כל הקבוצות בליגה יהיו עם מספר משחקים זהה. משמעות הדבר היא שניצחון יצמיד את הצהובים לחולון שבמקום הראשון עם מאזן של 4:13. למכבי יש שני משחקים נגד קבוצות התחתית, נהריה ובשבוע הבא בני הרצליה, ולאחר מכן שני משחקי יורוליג קריטיים נגד מילאנו בחוץ ודרושפאקה בבית שעליה לנצח אם היא רוצה להידחק לפלייאוף האירופי. המשימה היום תהיה קלה במיוחד נגד נועלת הטבלה, במיוחד באולם בו לא הפסידה קרוב לשלוש שנים.

האלופה מגיעה אחרי ניצחון דרמטי וחשוב על אולימפיאקוס, בו לא שותף אנג'לו קלויארו. הפאוור פרוורד לא נרשם גם למשחק מחר, בעוד בנהריה לא נרשם נאנה פולאנד ותחסר גם את איגור נסטרנקו הפצוע. מי שכן ינסה לעזור לקבוצה הצפונית לצאת מהבוץ הוא ג'ורדן קרופורד, שנמצא בתקופה מצוינת וקלע לפחות 20 נק' בכל אחד משלושת המחזורים. ניצחון מפתיע, כמו זה שהשיגה על הפועל ירושלים לפני שבועיים, יעלה אותה מעל לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי