קטש: "הגביע תואר מיוחד". גודס: "רחוקים 40 דקות מהיסטוריה"

גיא גודס, עוז בלייזר, ליאור אליהו, עודד קטש
גיא גודס, עוז בלייזר, ליאור אליהו, עודד קטש | אודי ציטיאט

מאמני מכבי ראשל"צ והפועל ירושלים, יחד עם אליהו ובלייזר דיברו במסע"ת לקראת גמר הגביע: "מחכה לנו משחק קשה לא פחות מחולון", אמר קטש, הקפטן הירושלמי הוסיף: "ההפסד ב-2016 עדיין יושב בראש"

(גודל טקסט)

לקראת גמר הגביע שיערך מחר (חמישי 21:00) בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון בפייס ארנה, התכנסו מאמני והקפטנים של שתי הקבוצות: עודד קטש, ליאור אליהו, גיא גודס ועוז בלייזר ודיברו במסיבת עיתונאים חגיגית לקראת המפגש היוקרתי.

עודד קטש פתח את דבריו ואמר: "אני חושב שהקהל יכול לעזור, אבל אנחנו יודעים שראשון משחקת טוב מאז שגיא גודס הגיע לקבוצה, לכן אנחנו מחכים למשחק קשה לא פחות מאשר בחצי גמר וצריך לזכור שהפסדנו להם פעמיים העונה ובגלל זה אנחנו אמורים לבוא מרוכזים כדי לזכות בגביע. מאמן עובר הרבה דברים בדרך ואם אני נמצא פה זה גאווה גדולה וברור שאם יש לי הזמנות לזכות אני מאוד שמח. הגביע הוא תואר מיוחד כי הוא לפני שהעונה מסתיימת, אנחנו מאוד רוצים את זה אנחנו מרגישים שאנחנו ראויים לזה. צריך לשחק את המשחק כאילו זה הגמר האחרון של כל אחד".

איך תעצרו את הגבוהים של ראשון לציון: "יש להם שחקנים איכותיים, גם גארדים וגם גבוהים, אנחנו משחקים בשתי מסגרות ואני חייב להודות שהיו משחקים שלא ידענו איך להתכונן. אני יכול לומר שעל וולדן שמרנו טוב, אבל זה היה יכול להיות גם הפוך".

ליאור אליה הוסיף: "אני חושב שאנחנו בתקופה טובה בסך הכל, אבל לפי הניסיון שלנו לגביע יש חוקים משלו וראשון לציון היא קבוצה חזקה. היא ניצחה בגביע ווינר והיא הגיע לגמר בזכות. אני לא חושב שזו יכולה להיות הפעם האחרונה שלי בגמר גביע, בגלל ההכנה המסיבית אני חושב רק על הטווח הקצר".

כמה יושב בראש ההפסד ב-2016: "זה מסוג המשחקים שאתה לוקח אותם לכל החיים, אבל אתה צריך לדעת גם להפסיד לא רק לנצח".


ליאור אליהו עם עוד בלייזר. אחד מהם יניף מחר את הגביע בפייס ארנה (אודי ציטיאט)

הפוורוד של מכבי ראשון לציון עוז בלייזר התייחס גם הוא אל המפגש: "נעשה את ההכנה שלנו בצד המקצועי, אנחנו 40 דקות מגביע, אנחנו באים בביטחון מלא ואני חושב שעשינו דברים טובים בדרך לכאן וצריך להשאיר הכל בצד".

"יש לנו אופי מאוד טוב בקבוצה, יש לנו חברה שלא מוותרים, זה הכח שלנו, הכח הכי גדול שלנו שלא אכפת לאף אחד כמה הוא קולע, אנחנו רוצים רק לנצח, לפעמים זה עובד ולפעמים זה לא אבל אין דבר טוב יותר מחבורה של שחקנים ששמה הכל על המגרש. בתור שחקן אני תמיד רוצה לזכות בתארים, אנחנו קבוצה צעירה אבל רב השחקנים היו במעמד של חצי גמר או גמר זה מאוד חשוב לשחקן, לפני שנתיים הייתי בגמר עם מכבי חיפה, שנה שעברה ירדתי ליגה והשנה אני שוב בגמר, בשביל זה אני פה בשביל לזכות בתארים".

גיא גודס סיכם: "אין ספק שהכישרון של ירושלים הוא גדול, ראינו את המשחק שלהם נגד הפועל חולון, אבל אנחנו מתרכזים בשלנו. באים לעשות היסטוריה ואנחנו רחוקים 40 דקות מגביע. אנחנו נבוא לעשות את המיטב שלנו. אני התחלתי את קריירת האימון שלי במכבי ראשון ציון זה דבר מאוד מחייב לעלות לגמר גביע, אנחנו נבוא לשחק הכי חזק שאנחנו יכולים".


עודד קטש עם גיא גודס (אודי ציטיאט)

האם יש לך יתרון שניצחתם את ירושלים בליגה: "אני לא חושב שזה יתרון או חיסרון למשחק ליגה שהיה, למשחק גביע יש חוקים משלו והחכמה היא להגיע שאתה מוכן מבחינה מנטלית ומקצועית, אלו החיים של משחקי נוקאאוט, אין קשר לסטטיסטיקות. זה משחק נתון, יום נתון, דברים משתנים וקורים. "כשאתה מגיע למשחק נוקאאוט, אין לך הרבה זמן להכין את הקבוצה, זה הרבה מנטלי והרבה להכין את השחקנים לכל הלחץ הזה. ואם אתה מגיע לתוכנית להתמודד עם הלחץ, יש לך יתרון".

יותר קשה לקחת גביע כשחקן או כמאמן: "אני לא יודע להגיד לך, בתור שחקן אתה חלק מתלכיד של שחקנים ואתה רק חלק מקבוצה כי הלחץ מתפזר, וכמאמן יש לך את כל האחריות אז אין לי ספק שלהיות מאמן זה הרבה יותר קשה, אתה לא ישן בלילות וכולם חושבים שהם יודעים יותר טוב ממך".


גביע המדינה (אודי ציטיאט)

מקודם יותר הודיעה הפועל ירושלים כי לאחר מכירת הכרטיסים שיועדה אמש למנויים בלבד, יותר מ-90 אחוזים מבעלי המנויים כבר הבטיחו את מקומם בגמר גביע המדינה שייערך באולמה הביתי, "פיס ארנה" ולאחר שגם הכרטיסים לקהל הרחב אזלו, הקופות לא ייפתחו מחר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי