כבר חמישית: 78:90 לנס ציונה בחוץ על הפועל באר שבע

טל דן מול ג'ורדן סווינג
טל דן מול ג'ורדן סווינג | מאיר אבן חיים

הכתומים הגיעו חדים ומרוכזים להיכל הקונכיה הדרומי ובהופעה נהדרת, השלימו ניצחון כפול העונה על המארחת. זאנה בלט עם 22 נקודות, 16 לטל דן בתוספת תשעה אסיסטים

(גודל טקסט)

בשבוע שעבר איבדה עירוני נס ציונה יתרון של 13 נקודות בשלהי הרבע השלישי וספגה הפסד כואב באשדוד. חניכיו של נדב זילברשטיין הסיקו את המסקנות והערב (שבת) בהיכל הקונכיה הם דאגו לבנות הפרש גדול בהרבה:

הכתומים ברחו ליתרון מוקדם עם שתי ריצות משמעותיות במחצית הראשונה ואחרי ההפסקה הגדילו את הפער ל-33. רק ברבע האחרון הם הורידו את הרגל מהדוושה, אבל גם רבע רביעי טוב מאוד של המקומיים, לא מנע מהם לשוב הביתה עם ניצחון חוץ חשוב על הפועל באר שבע, 78:90. נס ציונה טסה לנקודות קלות במתפרצות, הציגה משחק התקפה מתואם וקבוצתי בהובלת טל דן (9 אסיסטים) ונהנתה ממשחקו הטוב ביותר של טאליב זאנה העונה, שהיה אחראי לבריחה הראשונית. גארי בראון-רמירז, גולן גוט ודקוואן קוק צלפו מבחוץ והקבוצה חזרה למאזן 9:9.

בצד השני, באר שבע תרצה לשכוח את המשחק הזה וכמה שיותר מהר. בפעם השנייה העונה היא נכנעה ללא תנאי לנס ציונה, כשהיא מתקשה מאוד בקליעה מבחוץ עד שהמשחק כבר היה כמעט גמור וסבלה מיום חלש של רוב שחקניה. נקודות האור היו היכולת של עמית זיס, שעלה טוב מהספסל והראה שיש לו מה למכור גם בליגה הבכירה ועמית גרשון, שכמעט הוביל מהפך היסטורי ברבע רביעי משוגע.


דקוואן קוק נאבק על הכדור עם ג'ורדן סווינג (מאיר אבן חיים)

האדומים מחכים לשובו של סמאג'ה כריסטון שכבר חזר לאימונים, בעיקר מכיוון שסילאס מלסון נקלע למשחק רע בפעם השנייה ברציפות. טראוויס ווריק הפצוע נעדר גם הוא.

קלעו להפועל באר שבע: ג'ורדן סווינג 20 נקודות, חנן קולמן ועמית גרשון 14 כ"א, טיילר ברון וג'ואקים דונלדסון 8 כ"א, עמית זיס 7, בן אייזנהרט 5, יאיר קרביץ 2.

קלעו לעירוני נס ציונה: טאליב זאנה 22, טל דן 16 ו-9 אסיסטים, גארי בראון 14, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, דקוואן קוק 12, כריס דאו 10, גולן גוט 9, עודד ברנדוויין 5, אלישי כדיר 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי