בארץ זה מספיק: 61:78 קליל למכבי תל אביב על עירוני נהריה

אלכס טיוס עם מייקל רול
אלכס טיוס עם מייקל רול | עדי אבישי

תוצאה פנימית של 14:26 ברבע רביעי מרשים, בתוספת יום גדול של אלכס טיוס (17 נק' ו-9' ריב'), אמנם לא השכיחו מהצהובים את ההפסד לאנאדולו, אבל שיפרו מעט את מצב הרוח לקראת ז'לגיריס

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הכואב לאנדולו אפס ביורוליג ביום חמישי, שהכריע כמעט באופן סופי את סיכוייה של מכבי תל אביב להעפיל לפלייאוף, התייצבה האלופה הישראלית היום (ראשון) למשחק בית בליגה המקומית נגד אחת הקבוצות החלשות בליגה, עירוני נהריה.

מכבי עלתה ראשונה ליתרון ושלטה בדקות הפתיחה עם 5:10, אבל האורחת לא נתנה לה לברוח ומייק הנרי העלה אותה ל-10:11. ג'ייק כהן קלע שלשה כדי להחזיר את המומנטום לצהובים והרבע הסתיים ב-19:20 למכבי.

את הרבע השני היא פתחה עם ריצת 3:10 ומשם הגדילה את היתרון בזכות דקות טובות של אלכס טיוס וג'ון דיברתולומיאו. הקפטן העלה את המארחת ליתרון דו ספרתי ב-25:35, משם הצהובים המשיכו לשלוט אך שתי זריקות מדויקות של אריק גריפין מהעונשין קבעו שהמחצית תסתיים בהפרש 10, 29:39.

ג'רמי פארגו. קלע כמה נקודות חשובות (עדי אבישי)
ג'רמי פארגו. קלע כמה נקודות חשובות (עדי אבישי)

הרבע השלישי נפתח עם התעוררות מצד נהריה, שעם שלשה של טרי אלן שסגרה ריצת 4:12 פתאום צימקה את ההפרש לשתי נקודות בלבד, 45:47. מכבי התעוררה בזכות דאנק גדול של טיוס, ושלשה של פארגו סיימה את הרבע עם 47:52 צהוב.

שני סלים רצופים של בן אלטיט בתחילת הרבע הרביעי נתנו תקווה לקאמבק עבור הקבוצה שבמקום השני בטבלה, אבל שוב טיוס לקח פיקוד והוביל ריצת 0:11 נהדרת שדי סגרה את הסיפור. יפתח זיו צימק ל-58:69 שלוש דקות לסיום, שלא ממש עזר לסגולים.

בני הרצליה – עירוני נס ציונה 81:62
אחרי חמישה הפסדים רצופים בכל המסגרות והדחה כואבת ברבע גמר היורופ קאפ, מה שנס ציונה היתה צריכה זה את הקבוצה החלשה בליגה. וזה מה שהיא קיבלה, את בני הרצליה ביום רע שאיפשרה לה לדרוס במשחק חוץ מרשים שנגמר ב-62:81 לחבורה של נדב זילברשטיין. נס ציונה שלטה במשחק מהפתיחה, פותחת יתרון גדולה בעיקר ברבע שני מרשים שנגמר בתוצאה הפנימית 13:23, אם כי נעצרה על 15 נקודות בלבד ברבע הרביעי.

זה הספיק לה לניצחון שבינתיים הכניס אותה לשמינייה במאבק הצמוד במרכז הטבלה. כרם משעור קלע 23 נקודות וחצה את רף 1000 הנקודות בקריירה, אך זה לא עזר להרצליה שספגה הפסד 13 ברציפות ולמעשה לא ניצחה ב-2019.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי