בשבת: קרב קצוות בין עירוני נהריה להפועל ירושלים

בר טימור
בר טימור | דני מרון

הסגולים, שניצחו בשבוע שעבר בחולון אחרי חודשיים קשים, רוצים להמשיך בבריחה מהתחתית. הם יציגו בעין שרה את הרכש החדש - ישן אנתוני בארבר. האורחת ללא טיישון תומאס, כריס ג'ונסון ויוגב אוחיון

(גודל טקסט)
המחזור ה-24 בליגת ווינר סל ייפתח במוצאי שבת בעין שרה, כאשר עירוני נהריה תארח את הפועל ירושלים במה שנחשב על הנייר לקרב קצוות, אבל לאור ההיסטוריה ביניהן, זה אמור להיות משחק שקול. אנתוני בארבר חזר לקדנציה שנייה אצל המארחת ויערוך הופעת בכורה, מחזיקת הגביע לא רשמה את טיישון תומאס וכריס ג'ונסון ותחסר שוב את יוגב אוחיון הפצוע.


במחזור שעבר, עירוני נהריה אחרי חודשיים קשים, הרשימה עם ניצחון חוץ 77:88 על הפועל  חולון. לצערה, בני הרצליה קטעה רצף הפסדים גם כן והסטטוס קוו ביניהן בתחתית – יתרון נקודה לסגולים – נשמר. הפועל ירושלים קטעה רצף הפסדים קצרצר עם ניצחון בית 82:92 על מכבי אשדוד/באר טוביה, בין היתר בעזרת משחק מצוין של תמיר בלאט ועם אמארה סטודמאייר, בבכורה המחודשת בליגה.


ארבעת משחקי הליגה האחרונים בין שתי הקבוצות, הסתיימו בניצחונה של הקבוצה המארחת. ואגב, מחצית מניצחונות הליגה של עירוני נהריה העונה, הושגו מול יריבות מהצמרת הגבוהה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי