אירופה תחכה: מכבי ת"א תארח מחר את הפועל חולון למשחק עונה

דיברתולומיאו
דיברתולומיאו | עדי אבישי

מספר ימים לפני שהקבוצה של ספרופולוס תפגוש את פנרבחצ'ה בהזדמנות האחרונה לפלייאוף וזו של דן שמיר תתמודד בחצי גמר היורופקאפ, שתי המוליכות משחקות על השליטה בליגה. וגם: הפועל ת"א תארח את באר שבע

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי בליגת העל בכדורסל נפתח בסערה, ומחר (ראשון) ימשיך המחזור ה-24, השני של הסיבוב, עם שני משחקים שעשויים להיות חשובים לקראת הפלייאוף ההולך ומתקרב. הפועל תל אביב תארח את הפועל באר שבע בעוד מכבי תל אביב, בתקופה הקריטית ביותר שלה השנה, תפגוש את הפועל חולון.

הפועל תל אביב – הפועל באר שבע (19:20)
בליגה האדומים עדיין לא ניצחו את הדרומיים, שהביסו אותם 73:105 בבית בסיבוב הראשון ולא פחדו מהם גם בדרייב אין עם קאמבק אדיר ברבע האחרון בדרך ל-68:73. בגביע הקבוצה של דני פרנקו אמנם ניצחה, אך רק לאחר הארכה. העולה החדשה פחות או יותר הבטיחה את מקומה בפלייאוף, כשהיא נמצאת כרגע במקום החמישי בליגה. עם ארבעה ניצחונות ברציפות, גם הפעם באר שבע אמורה לצאת עם ניצחון. במיוחד לאור העובדה שהפועל תל אביב הפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה, ולא ניצחה בבית למעלה מחודש.

לטובת האדומים עומדת העובדה שריצ'רד האוול, שלא שותף בהפסדים הקודמים לבאר שבע, ישוב לשחק. הפועל תל אביב נאבקת על מקום בפלייאוף, והפסד שלישי ברציפות יכול לדרדר אותה לכיוון התחתית.

ריצ'רד האוול. בלעדיו הפועל לא ניצחה את באר שבע (דני מרון)
ריצ'רד האוול. בלעדיו הפועל לא ניצחה את באר שבע (דני מרון)

מכבי תל אביב – הפועל חולון (21:15)
שבועות קשים עוברים על שתיים משלוש הנציגות שלנו באירופה. מכבי תל אביב זקוקה לנס במחזור האחרון של היורוליג על מנת להשתחל לפלייאוף, בעוד הפועל חולון ניצלה בנס מהדחה מביכה ברבע גמר היורופקאפ לאחר שניצחה ב-33 הפרש המשחק הראשון. בליגה, מכבי אמנם עם שבעה ניצחונות ברציפות ונמצאת לבדה במקום הראשון אחרי הרבה זמן, אבל ההפסד האחרון שלה היה לחולון עצמה.

הרבה במכבי תל אביב העונה נשען על מומנטום, וניצחון בית – ללא דיאנדרה קיין שלא נרשם – על אחת הקבוצות היחידות שמאיימות על האליפות שלה יביא אותה לטורקיה עם מצב רוח טוב במיוחד.

עבור חולון מדובר במבחן קשה. לא רק שבשבוע שעבר היא ספגה את הפסדה הראשון אחרי סיבוב מושלם, דווקא לנהריה מהתחתית, היא גם תחסר את טי ג'יי קליין שעדיין לא החלים מהפציעה. בעוד שבוע וחצי יפגשו הסגולים-צהובים את דינמו ססארי האיטלקית בחצי הגמר של המפעל הרביעי בחשיבותו באירופה, והראש שלהם בהחלט נמצא שם יותר מאשר בליגה שם מקומם בפלייאוף כמעט מובטח.

ספרופולוס. שבוע גורלי למאמן (עדי איביש)
ספרופולוס. שבוע גורלי למאמן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי