אולסטאר ליגת העל בכדורסל: יפתח זיו ודקוואן קוק נבחרו ראשונים

יפתח זיו
יפתח זיו | עדי אבישי

שחקני עירוני נהריה קיבלו הכי הרבה קולות מהאוהדים. שוכמן, בלאט, דן ופניני סוגרים את החמישייה של הישראלים, שייהנו גם מסטודמאייר המתאזרח. קטש ודרוקר יאמנו, שמיר וספרופולוס את הזרים

(גודל טקסט)

בעוד פחות משבועיים, יום שישי ה-12.4, ייערך בהיכל מנורה מבטחים (בשעה 13:00) משחק האולסטאר התשיעי של ליגת הכדורסל בין נבחרת הישראלים ונבחרת הזרים. כ-9,000 אוהדים הצביעו בסקר באתר המנהלת והרכיבו את סגלי הנבחרות שיתמודדו ביום הראשון של חופשת הפסח, ו-8,000 אוהדים כבר הבטיחו את מקומם.  המכירה נמשכת, ומנהלת הליגה הזמינה כ-500 ילדים מעוטף עזה למשחק.  לפני שנתיים נבחר אמארה סטודמאייר ל-MVP כאשר שיחק עם הזרים אך הפעם המתאזרח הטרי ישחק בנבחרת הישראלים. מרגע הצטרפותו למשאל הוא קיבל 75% מהקולות

השחקן שזכה למספר הקולות הגבוה ביותר הוא יפתח זיו, רכז עירוני נהירה שקיבל 5,139 קולות, והקדים במעט את דקוואן קוק, הגארד-פורוורד חברו לקבוצה, שנבחר ראשון מבין הזרים עם 5,090 קולות. אחריו ברשימת הזרים. חואקין שוכמן, הגארד של גלבוע גליל, נבחר במקום השלישי עם חמש נקודות פחות. בגזרת הישראלים בלבד, תמיר בלאט מהפועל ירושלים הוא השלישי עם 4,661 הצבעות. את רשימת חמשת הישראלים עם הכי הרבה נקודות סוגרים טל דן מעירוני, הסמול פורוורד מנס ציונה וכן גיא פניני, הסמול פורוורד מהפועל חולון עם 4,316 ו-4,237 קולות בהתאמה.

ובחזרה לדירוג: שני בקרב הזרים סיים קורי וולדן מהקלע והרכז של הפועל חולון עם 4,825 הצבעות, ושלישי הגיע ג'רל מקניל הס.גארד מהפועל ת"א עם 4,724. בימים האחרונים נרשם שינוי כאשר טאריק בלאק הפאוור פורוורד ממכבי תל אביב עקף את סקוטי ווילבקין הרכז בהפרש צנוע של 300 קולות ויצטרף לנבחרת הזרים. ג'ף אדריאן, הפורוורד מבני הרצליה סוגר את החמישייה המובילה בנבחרת הזרים עם 3,913 הצבעות, חמש יותר מפול סטול ממכבי אשדוד/באר טוביה, שייקח חלק גם בתחרות השלשות. את נבחרת הישראלים יאמנו עודד קטש ושרון דרוקר, ואת נבחרת הזרים יאמנו יאניס ספרופולוס ודן שמיר.


קורי וולדן עם תמיר בלאט. (דני מרון)

סגל הישראלים המלא: יפתח זיו (עירוני נהריה), חואקין שוכמן (הפועל גלבוע/גליל), תמיר בלאט, אמארה סטודמאייר (הפועל ירושלים), טל דן (עירוני נס ציונה), גיא פניני (הפועל חולון), כרם משעור (בני הרצליה), איגור קולשוב (מכבי ראשל"צ), יובל זוסמן (מכבי ת"א), תומר גינת (הפועל" ת"א), חנן קולמן (הפועל באר שבע/בני שמעון), רפי מנקו (הפועל אילת) ונמרוד לוי (מכבי אשדוד/באר טוביה). 


סגל הזרים
המלא: דקוואן קוק (עירוני נס ציונה), קורי וולדן (הפועל חולון), ג'רל מקניל (הפועל ת"א), ג'יימס פלדין (הפועל ירושלים), ג'ף אדריאן בני הרצליה), פול סטול (מכבי אשדוד/באר טוביה), ג'יי.פי טוקוטו (הפועל אילת), מייק הנרי (עירוני נהריה), אלכס המילטון (מכבי ראשל"צ), ג'ורדן סווינג (הפועל באר שבע/בני שמעון), טאריק בלאק (מכבי ת"א) וגרג וויטינגטון (הפועל גלבוע/גליל). 


עודד קטש ודן שמיר. שוב יקחו חלק באולסטאר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי