קרב צמרת: הפועל אילת מארחת מחר את הפועל חולון

קורי וולדן
קורי וולדן | עדי אבישי

לא רק מכבי ת"א והפועל ירושלים: הקבוצה של דרוקר, הרביעית בטבלה, רוצה לשים סוף לרצף השלילי שלה מול המוליכה הגאה שניצחה את הצהובים ביום ראשון. המשחק הוקדם בשל השתתפותה של האורחת בחצי גמר היורופקאפ

(גודל טקסט)

הפועל אילת והפועל חולון יפגשו מחר (19:25) במשחק צמרת מסקרת בכדורסל, משחק שהוקדם מהמחזור ה-27 בשל השתתפותה של הפועל חולון בחצי גמר היורופקאפ. האמת? לאף אחד אין תלונות. לפחות העונה, הפועל אילת הרביעית בטבלה והפועל חולון המוליכה הגאה, מוכיחות שבליגת הכדורסל יש משחק גדול גם אם מכבי תל אביב והפועל ירושלים לא משחקות בו.

לפני המשחק ייקבל יונתן שולדבראנד, הפאוור פורוורד של הפועל אילת, מגן הוקרה לכבוד הגעתו ל-2,000 נקודות בליגת הכדורסל. בנוסף תערוך הקבוצה המארחת טקס לכבוד רועי אינדיק הרכז בן ה-18 שמתגייס לצה"ל.

הפועל אילת מגיעה למשחק מהמקום הרביעי בטבלה עם מאזן 8:16. במחזור שעבר השיגה הקבוצה ניצחון חוץ גדול 74:92 על מכבי אשדוד, בזכות יום גדול של הסנטר סולימאן בריימו שקלע 25 נקודות (3 מ-3 לשלוש). שלושה שחקנים נוספים קלעו 12 נקודות. זה היה הניצחון הרביעי של הקבוצה בחמשת המשחקים האחרונים ובשניים מהם קלעה למעלה מ-100 נקודות.


שולדבראנד. הגיע ל-2000 נקודות ויקבל מגן הוקרה (דני מרון)

הקבוצה של שרון דרוקר מחזיקה במאזן טוב במשחקי הבית, ומצד שני שניים מארבעת הפסידה הביתיים בכל המסגרות היו נגד הפועל אילת, שגם הדיחה אותה מגביע המדינה עם ניצחון 71:97. עד לרצף הזה, החזיקה אילת ברצף של חמישה נצחונות ביתיים רצופים מול היריבה. במשחקי הבית עד היום, אילת מובילה 5:11 בנצחונות בעונה הרגילה בליגה.

הפועל חולון השתלטה במחזור הקודם על המקום הראשון בליגה עם ניצחון ענק 86:94 על מכבי תל אביב שהחזיקה בפיסגה. זה היה ניצחון החוץ החמישי ברציפות. מאזנה זהה לזה של מכבי תל אביב: 5:19. מי שרשם ערב ענק היה הרכז קורי וולדן שצלף 28 נקודות עם מאזן מושלם מהשלוש 4 מ-4, 10 מ-11 מהקו וכן חילק 7 אסיסטים. גם הסמול פורוורד גיא פניני בלט במשחק נגד האקסית כשקלע 18 נקודות, שיא עונתי עבורו. פניני רשם ציון דרך כשעלה למקום ה-50 בטבלת קלעי כל הזמנים בליגה עם 3579 נקודות.

הקבוצה של דן שמיר תחסר את הפאוור פורוורד הפצוע טי ג'יי קליין. בהפסד הליגה היחיד שלה ב-2019 היא נעצרה על 77 נקודות. בכל אחד משמונת ניצחונותיה האחרונים קלעה לפחות 85 נקודות. העונה היא ניצחה את חולון כבר פעמיים בליגה, בהפרש של שש נקודות, ושלוש בסה"כ כולל גביע המדינה. בסיבוב השני, כניצחה חולון 76:82, קלע וולדן 32 נקודות.


 שחקני הפועל חולון חוגגים נגד מכבי. השתלטו על הפיסגה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי