הקרב על הפלייאוף לוהט: הפועל ת"א הביסה 70:92 בגלבוע

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | עדי אבישי

המארחת רצתה לעצור את רצף ההפסדים, אבל נתקלה ביום אדיר של גרלון גרין (18 נק') ובעבודת הגנה מצוינת. הקבוצה של דני פרנקו רשמה ניצחון ענק ועקפה את יריבתה בדרך למקום השישי. 27 נק' של ווינינגטון לא הספיקו

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון המפתיע של אילת על חולון, המחזור ה-25 בליגת העל נמשך היום (שבת) עם משחק אחד בין הפועל גלבוע/גליל להפועל תל אביב. שתי הקבוצות מתחרות על מקום בפלייאוף בקרב צמוד, אבל דווקא הפועל ת"א שפתחה את המחזור במקום נמוך יותר בטבלה הציגה משחק נהדר בחוץ והביסה את ריבתה עם 70:92 מרשים.

האורחת פתחה בקצב מצוין, כשהיא עולה ל-2:8 ול-10:19 משלשה של רביב לימונד. גבלוע צימקה להפרש 3, אבל ריצת 2:12 בהובלת גרלון גרין סיימה את הרבע הראשון ב-18:31 להפועל ת"א. הריצה נמשכה לתוך הרבע השני, כשתומר גינת קולע שלשה ומעלה אותה ל-24:39. השליטה האדומה נמשכה, וגרין המשיך להצטיין כשהוא סוגר את המחצית עם חדירה קלה וקובע 35:48.

גרין גם קלע שלשה נהדרת בתחילת הרבע השלישי, שהעלתה את הקבוצה של דני פרנקו ל-41:57. היכולת הנהדרת של התל אביבים נמשכה, והאוול הצטרף עם סל יפה לפני שעוד שלשה של תומר גינת העלתה ל-47:64. גלבוע ניסתה לחזור עם כמה סלים של קרופורד, והטבעה של גרג ווינינגטון – שהיה היחיד שעבד אצל בית הלחמי סיימה את הרבע בתוצאה עגולה, 60:70.

אבל אם המארחת ציפתה לקבל תנופה לקראת הרבע האחרון, ההגנה של הפועל ת"א לא נתנה לה לזוז. אלאדה אמינו קלע 7 נקודות רצופות ומקניל הוסיף עוד שלשה ועוד סל בדרך ליתרון שיא של 65:87, ארבע דקות לסיום. משם הפער רק הלך וגדל, ובעוד גרין קיבל דקות מנוחה על הספסל אמינו ומק'ניל סיימו את החגיגה עם 70:92 ענק ומקום שישי בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי