בראשון בליגת העל: ב"ש מגיעה לחולון, גלבוע להיכל

קורי וולדן
קורי וולדן | עדי אבישי

החולונים עם רצף של שני הפסדים וללא גיא פניני שגמר את העונה, יארחו את הדרומיים. המוליכה מכבי תל אביב, תארח את הקבוצה מהעמק שעדין חולמת על כניסה לפלייאוף

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)
המחזור ה-28 בליגת העל בכדורסל יימשך ביום ראשון עם שני משחקים. ב-19:25 תארח הפועל חולון באולמה את הפועל באר שבע וב-21:05 תתארח הפועל גלבוע/גליל אצל מכבי תל אביב.


הפועל חולון – הפועל באר שבע
חולון תחסר את גיא פניני שגמר את העונה וטי.ג'יי קליין שיצא לטיפולים בגבו בארה"ב. איגור קולשוב הושאל לקבוצה ממכבי ראשל"צ, סקוטי הופסון חתם עד תום העונה. זה יהיה המפגש השלישי אי פעם בין הקבוצות במסגרת הליגה, חולון ניצחה בשני המשחקים הקודמים, באר שבע גברה על חולון 73:77 ברבע גמר גביע ווינר סל.


הפועל חולון עומדת לראשונה העונה על רצף הפסדים בליגה: 87:72 באילת ו-97:84 בבית לנס ציונה. אצל האורחת, מאז רצף הניצחונות הכי ארוך שלה העונה שנמשך ארבעה משחקים, הפועל באר שבע ניצחה רק פעם אחת בארבעת המחזורים האחרונים.


מכבי ת"א – הפועל גלבוע/גליל
בשנים האחרונות סיפקו מכבי ת"א והפועל גלבוע/גליל לא מעט מותחנים וביום ראשון הן ייפגשו בפעם השלישית ואולי האחרונה העונה בהיכל התל אביבי. במחזור שעבר שמרה מכבי ת"א על פער של נקודה בפסגה עם ניצחון חוץ מרשים, 64:96 על הפועל באר שבע. גלבוע/גליל שמרה על סיכוייה להיכנס לפלייאוף עם ניצחון בית 93:96 על עירוני נהריה בתום הארכה. האדומים התקשו מאוד מול נועלת הטבלה, לא מצאו פתרונות בהגנה לקאט בארבר וכבר היו על סף הפסד, אבל שתי קליעות עונשין של איאן מילר קבעו שוויון בתום 40 הדקות הראשונות וגרג וויטינגטון הנפלא הכריע את המשחק בחמש הדקות הנוספות.


גלבוע/גליל קטעה במחזור שעבר רצף של ארבעה הפסדים וניצחה לראשונה העונה במשחק שנגרר כאמור להארכה. האדומים גברו בחמשת המחזורים הראשונים של העונה על עירוני נס ציונה, הפועל ירושלים ומכבי ת"א, אבל מאז לא הצליחו לנצח אף יריבה מהחצי העליון של הטבלה. כדי להיכנס לפלייאוף, הם יצטרכו לעשות את זה שוב ויותר מפעם אחת. המאזן היסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה עומד על 18:70 למכבי ת"א. במשחקי הבית של מכבי ת"א: 5:38 לזכותה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי