ניצחון שלישי ברציפות למכבי תל אביב שהביסה את גלבוע/גליל

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט

הצהובים הסתדרו ללא טאריק בלאק שקיבל מנוחה והתבססו בפסגת הטבלה אחרי 70:88 על החבורה של אריאל בית הלחמי. אלכס טיוס להט עם 16, דאבל-דאבל לג'וני אובראיינט. ג'רמי פארגו: "צריך לנצח, לא משנה את מי"

(גודל טקסט)
חמישה מחזורים לסיום העונה הסדירה, מכבי תל אביב הסתדרה הערב (ראשון) ללא טאריק בלאק שקיבל מנוחה ושמרה על פסגת טבלת ליגת ווינר סל לאחר ניצחון משכנע 70:88 על הפועל גלבוע/גליל במסגרת המחזור ה-28 לעיני 5,125 צופים בהיכל. הצהובים, שהציגו משחק הגנה מצוין, נראים בדרך הבטוחה להבטחת המקום הראשון.


אלכס טיוס פתח את המשחק בצורה נפלאה והוביל את קלעי מכבי תל אביב עם 16 נקודות, ג'וני אובראיינט הוסיף דאבל-דאבל של 11 נקודות ו-12 ריבאונדים וג'רמי פארגו תרם 11 משלו. יאניס ספרופולוס העניק 11 דקות לדני אבדיה שהחזיר עם חמש נקודות ובסוף הרבע האחרון גם דורי סהר הצעיר קיבל דקות אך רשם שתי החטאות וסיים את שתי הדקות שלו על הפרקט ללא נקודות.


ללא יחזקאל סקוורר וטל קרפלס, הסגל של גלבוע/גליל היה קצר ואם לא די בכך אז החבורה של אריאל בית הלחמי סבלה מערב נוראי מחוץ לקשת ולא הצליחה למצוא תשובות לשליטה של מכבי תל אביב מתחת לסלים. האורחת הצליחה להתקרב מספר פעמים, אך זה לא הספיק וחלום הפלייאוף נראה רחוק.



טיוס מתעופף. דאבל-דאבל נהדר (אודי ציטיאט)


הצהובים רשמו ניצחון שלישי ברציפות ובמחזור הבא (שבת) מצפה להם משחק חוץ נגד בני הרצליה מהתחתית. מנגד, הפועל גלבוע/גליל רשמה הפסד חמישי בששת המחזורים האחרונים וביום ראשון הביא היא תארח את הפועל חולון.


ג'רמי פארגו אמר בסיום: "זה היה מאמץ קבוצתי. שיחקנו חזק נגד קבוצה טובה, נשארנו ביחד, לחצנו בהגנה וברבע האחרון חזרנו לעניינים ועשינו את מה שעשינו". על כך שהודחו מהיורוליג והם משחקים פעם אחת בשבוע: "בכדורסל צריך לנצח ולא משנה את מי. כמה עוד נשאר לנו לשחק פעם אחת בשבוע, שבועיים? די, נו (בעברית)". 


קלעו למכבי תל אביב: טיוס 16 (8-10 מהשדה, 6 ריבאונדים), פארגו (4 אסיסטים) ואובראיינט 11 כ"א, קיין ודיברתולומיאו 9 כ"א, רול וכהן 7 כ"א, קלויארו 6, אבדיה 5, זוסמן 4, ווילבקין 3.


קלעו להפועל גלבוע/גליל
: מילר 21 (3-7 לשלוש, 2-6 מהקו), וויטינגטון 15, קלי 14, שוכמן 8, קרופורד 6, נבון 4, ננקין 2.
 


 מייקל רול בפעולת הגנה טובה (אודי ציטיאט)

דרוך על הקווים. יאניס ספרופולוס (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי