בראשון: נהריה בראשל"צ, חולון אצל גלבוע/גליל

יפתח זיו
יפתח זיו | עומרי שטיין

המחזור ה-29 ימשך עם שני משחקים. נועלת הטבלה תתארח אצל גיא גודס ושחקניו, עם רצף של חמישה הפסדים. שחקניו של דן שמיר יגיעו לגן נר עם מאזן החוץ הטוב ביותר בליגה

(גודל טקסט)
המחזור ה-29 בליגת העל יימשך ביום ראשון עם שני משחקים: מכבי ראשון לציון תארח את נועלת הטבלה עירוני נהריה (20:15), והפועל גלבוע/גליל תארח את הפועל חולון (20:30).


מכבי ראשל"צ – עירוני נהריה
המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 15:23 למכבי ראשל"צ, במשחקי הבית של ראשל"צ: 7:12 לזכותה. עד כה העונה בליגה: 0:2 לראשל"צ.


כל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות הסתיימו בפער דו-ספרתי, כאשר בשלושת המשחקים העונה ניצחה ראשל"צ בהפרש מצטבר של 63 נקודות. מכבי ראשל"צ ניצחה בשני המחזורים האחרונים בפער דו-ספרתי וזהו רצף הניצחונות הראשון שלה בליגה מאז ינואר. עירוני נהריה סוחבת את רצף ההפסדים הכי ארוך כרגע בליגה, חמישה משחקים, כאשר בשני האחרונים היא איבדה יתרון בדקות הסיום והפסידה בתום מותחנים.


הפועל גלבוע/גליל – הפועל חולון
גלבוע/גליל לא רשמה למשחק את דוראנד סקוט, הפועל חולון לא רשמה את דקוואן ג'ונס. סקוטי הופסון יערוך הופעת בכורה. המאזן ההיסטורי בין הקבוצות בעונה הרגילה עד היום במסגרת הליגה: 34:40 לגלבוע/גליל, במשחקי הבית של גלבוע/גליל: 13:23 לזכותה. עד כה העונה בליגה: 0:2 לחולון.


הפועל חולון עומדת על רצף של חמישה ניצחונות חוץ בגן נר בהפרש ממוצע של 9.6 נקודות. גלבוע/גליל ניצחה רק באחד מששת משחקיה בסיבוב השלישי: 93:96 על נועלת הטבלה עירוני נהריה בתום הארכה. הפועל חולון מחזיקה במאזן החוץ הכי טוב בליגה: תשעה ניצחונות מ-13 משחקים.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי