מתבססת בפסגה: מכבי תל אביב דרסה את בני הרצליה 58:102

שחקני מכבי ת"א בסיום המשחק
שחקני מכבי ת"א בסיום המשחק | אודי ציטיאט

הצהובים - כחולים הגדילו את הפער בפסגת הטבלה עם ניצחון חוץ מוחץ, ג'ייק כהן ודני אבדיה בלטו. המארחת לא הייתה יריבה ראויה בשום שלב של המשחק והיא עדין לא הבטיחה את מקומה בליגה

(גודל טקסט)
ארבעה מחזורים לסיום העונה הרגילה, מכבי ת"א ממשיכה לחמם מנועים לקראת הפלייאוף והערב (שבת) היא עשתה עוד צעד גדול לעבר סיום במקום הראשון, כאשר גברה בחוץ על בני הרצליה 58:102. בדיוק כמו במשחק החוץ הקודם בבאר שבע, האלופה פתחה פער דו-ספרתי מוקדם ורק הגדילה אותו ככל שהמשחק הלך והתקדם. הרצליה חזרה לקרקע אחרי הניצחון בעין שרה ותקווה שעירוני נהריה לא תצמצם את הפער ממנה בטבלה ביום ראשון.


הצהובים-כחולים לא הקלו ראש ביריבה, שיחקו באינטנסיביות מרשימה לאורך כל הדרך והשוו את ההפרש הכי גבוה שנרשם העונה בליגה, בין היתר בזכות 15 שלשות ב-50% ויתרון 9:28 בנקודות במתפרצות. ג'ייק כהן שיפר את שיאו העונתי וקלע 20 נקודות ללא החטאה, ג'וני או'בראיינט הוסיף 18 ודני אבדיה קבע שיא קריירה חדש בבוגרים – 14 נקודות.


הרצליה לא הצליחה לתת פייט לאורחת בשום שלב. ג'רום דייסון היה היחיד שהתקרב ליכולת הרגילה שלו עם 18 נקודות מהספסל, כרם משעור היה היחיד מלבדו בספרות כפולות עם 10. הכחולים-לבנים עשו ניצחון גדול בשבוע שעבר, אבל כדי להישאר בליגה מבלי להזדקק לחסדי הקבוצות האחרות, הם יהיו חייבים לאסוף עוד לפחות ניצחון או שניים בלוח משחקים לא פשוט.



קלויארו מול בליזניוק (אודי ציטיאט)


קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, ג'וני אובריאנט 18, דני אבדיה וסקוטי ווילבקין 14 כ"א, יובל זוסמן ודיאנדרה קיין 9 כ"א, אלכס טיוס 7, אנג'לו קלויארו 5, טאריק בלאק, מייקל רול וג'ון דיברתולומאו 2 כ"א.


קלעו לבני הרצליה: ג'רום דייסון 18 נקודות, כרם משעור 10, אקסבייר רת'אן-מייז וג'ף אדריאן 8 כ"א, בוגדן בליזניוק 5, דיאור פישר 4, ג'רל בנימין 3, אור לאומי 2.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי