הקריאות "אמארה מת" עלו למכבי ת"א 10,000 שקלים

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | אודי ציטיאט

הצהובים נקנסו בבית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל בשל התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיהם במשחק החוץ נגד הפועל ירושלים. הפועל ת"א נקנסה ב-7,500 שקלים, פול סטול מאשדוד נקנס ב-15,000 שקלים

(גודל טקסט)
בית הדין המשמעתי של איגוד הכדורסל הרשיע היום (חמישי) את מכבי תל אביב בשל התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדיה וקנס את הקבוצה ב-10,000 שקלים, על הקריאות "אמארה מת", במהלך המשחק נגד הפועל ירושלים בארנה.


לאחר המשחק במסגרת הסיבוב השלישי, בו ניצחה ירושלים 92:98 את האלופה המכהנת, ציין המשקיף גילי עובד בדו"ח המשחק את הקריאות "אמארה מת" של אוהדי הצהובים לעברו של שחקן הקבוצה המארחת, אמארה סטודמאייר. על פי הדו"ח, הקהל של מכבי השמיע את הקריאות בזמן שהסנטר הלך לקו העונשין, שש שניות לסוף הרבע השלישי.


על פי מכתבו של התובע, מכבי ת"א לא נקטה בשום אמצעים להפסקת האלימות המילולית. בהמשך נאמר שמכבי גם לא יכלה לנקוט באמצעים כיוון שהאירוע היה נקודתי וקצר. התובע השווה את המקרה למקרים דומים שבהם נשמעו הקריאות "גיא פניני מת" ו-"שמעון מזרחי תתאבד". מאחר  שלמועדון לא הייתה יכולת להשפיע ומאחר שמדובר במשחק חוץ, ביקש התובע להטיל על מכבי קנס כספי, שכאמור נקבע על 10,000 שקלים.


הפועל תל אביב נקנסה ב-7,500 שקלים על זריקת מצתים במשחק נגד נגד עירוני נס ציונה. בנוסף, פול סטול ממכבי אשדוד נקנס ב-15,000 שקלים בגין העלבת השופטים אחרי המשחק נגד הפועל תל אביב.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי