מכבי תל אביב ניצחה בהיכל 87:97 את מכבי ראשל"צ

ג'וני אובריאנט נגד אלכס טיוס
ג'וני אובריאנט נגד אלכס טיוס | עדי אבישי

לאחר משחק צמוד, האלופה ברחה לחבורתו של גיא גודס ושמרה על המקום הראשון. סקוטי ווילבקין הצטיין עם 20 נקודות, קמרון לונג עם 19 נקודות לא הספיק לכתומים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הגיעה למשחק לאחר שבמחזור הקודם היא הביסה את בני הרצליה בחוץ, 58:105. הערב (ראשון) היא אירחה את מכבי ראשון לציון, שתיים מהקבוצות הלוהטות העונה שהסתיים בניצחון נוסף של הצהובים שגברו 87:97 על הקבוצה מעיר היין.

מכבי תל אביב – מכבי ראשון לציון 87:97
הצהובים פתחו בחמישייה עם ווילבקין, קיין, זוסמן כהן ובלאק. מכבי ראשון לציון עם המילטון, לונג, בלייזר, מונרו ושגב. הכתומים פתחו טוב וכבר אחרי 2 דקות עלו ל-0:10. השליטה של ראשון המשיכה ברוב דקות הרבע הראשון, אך בזכות היכולת של מייקל רול, הצהובים הצליחו לצמצם את הפער עד לכדי חמש נקודות בסיום הרבע. 25:29 לראשון.

המומנטום מסיום הרבע הראשון נמשך עם פתיחתו של הרבע השני. שלוש דקות בתוך הרבע השני הצהובים עלו ליתרון ראשון במשחק. היכולת של הביתיים המשיכה והפער גדל לדו ספרתי, מפה ראשון התחילה לצמצם את הפער אך לא הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון. והצהובים ירדו להפסקה ביתרון של 52:59.


דיאנדרה קיין (עדי אבישי)

הרבע השלישי המשיך להיות צמוד, מכבי תל אביב הובילה אך לא הצליחה להגדיל את הפער לדו ספרתי, יכולת טובה של הכתומים הצליחו לצמק את הפער ועצרו את מכבי תל אביב עד לסיום הרבע השלישי בו ראשון לציון הצליחה להשוות את המשחק ל-73:73 לקראת הרבע האחרון.

ברבע האחרון ראשון המשיכה את היכולת מהרבע הקודם, שתי דקות בתוך הרבע וראשון חזרה להוביל במשחק, מפה ועד לסיום המשחק ההובלה התנדנדה בכל פעם מצד לצד לא הייתה שליטה בלעדית של שום קבוצה, שחקניו של גודס הוכיחו פעם אחר פעם אופי חזק, ובכל פעם חזרו למשחק וצמצמו את הפער. עם משחק הגנה קשוח ברבע האחרון, חניכיו של יאניס ספרופולוס הצליחו להגדיל את היתרון לשמונה נקודות שלוש דקות לסיום. מפה לראשון לא הייתה תשובה. הצהובים הצליחו לשמור על הפער ואף הגדילו אותו לעשר נקודות, וניצחו את המשחק 87:97.


המצטיין במשחק. סקוטי ווילביקין (עדי אבישי)

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 20, מייקל רול 19, ג'וני אובריאנט 14 ו-6 ריבאונדים, טאריק בלאק 13, ג'ון דיברתולומאו 9 ו-10 אסיסטים, אלכס טיוס 8 ו-8 ריבאונדים, דני אבדיה 6, דיאנדרה קיין 6, ג'ייק כהן 2.

קלעו למכבי ראשון לציון: קמרון לונג 19, עוז בלייזר 18, אלכס המילטון 16 ו-8 אסיסטים, דריל מונרו 15, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, דיימון סימפסון 9, איתי שגב 5 ו-10 ריבאונדים, נמרוד טישמן 3, אדם אריאל 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי