בגלל האירוויזיון: הדרבי התל אביבי יתקיים במועד המתוכנן

יובל זוסמן מול ג'רל מקניל
יובל זוסמן מול ג'רל מקניל | עדי אבישי

למרות בקשת מנהלת הליגה, המשטרה לא איפשרה לדחות את המפגש ביממה בשל ההכנות האחרונות לאירוע הענק שיתקיים בשבוע הבא בסמוך ל"דרייב אין": "רצינו לבוא לקראת האוהדים, המשטרה אינה מגלה גמישות"

(גודל טקסט)

הדרבי התל אביבי בכדורסל יתקיים בכל זאת ביום ראשון הקרוב. אתמול (ראשון) פורסם שהמשחק בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב יידחה בשל האירועים המקבילים של קבוצות הכדורגל, משחק סיום העונה של הפועל ת"א וחגיגות האליפות הרשמיות של מכבי ת"א, אבל כעת נראה שהדחייה בוטלה והמשחק יתקיים במועד המתוכנן.

הסיבה לביטול הדחייה היא ההכנות לאירוויזיון, שייערך באותו השבוע במתחם האקספו הסמוך ל"דרייב אין", אולמה של הפועל תל אביב, בו יתקיים המשחק. ביום שני מתוכננות החזרות האחרונות לקראת האירוע האירופי, וקיום המשחק במקביל יפגע בהכנות ובהתארגנות המשטרה.

ממנהלת הליגה נמסר: "אין מנוס מלהחזיר את המשחק ליום ראשון. לצערנו מנהלת הכדורגל קבעה משחק של הפועל ת"א באותו תאריך בו היה אמור להתקיים משחק הדרבי בכדורסל (יום ראשון), זאת למרות שתאריך משחק הכדורסל נקבע ופורסם כבר לפני שלושה שבועות".

"לצערנו גם המשטרה אינה מגלה גמישות וזאת למרות שמדובר בחזרה בלבד לאירוויזיון, ולפי בדיקתנו מדובר ב-3,000 צופים בלבד הצפויים להגיע למתחם האקספו ולא כמו שטענה המשטרה ולכן שני האירועים יכלו להתקיים בו זמנית בביטחה. רצינו מאוד לבוא לקראת אוהדי הפועל ת"א וגם עבור אוהדי מכבי ת"א וחגיגות האליפות, נעשו מאמצים רבים עד לשעה מאוחרת זו על מנת להעביר את המשחק ליום שני, אך המשטרה אינה משתפת עמנו פעולה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי