נס ציונה הבטיחה מקום בפלייאוף עם 91:103 על הפועל ב"ש

אלישי כדיר עם גולן גוט
אלישי כדיר עם גולן גוט | מאיר אבן חיים

הכתומים הציגו משחק התקפי קצבי וגברו על העולה החדשה, שספגה הפסד שישי ברציפות ומתדרדרת לכיוון מקום מחוץ לשמינייה. כריס דואו כיכב עם 27 נק'. גלבוע/גליל הפתיעה את אילת עם 82:91, בהמשך: הדרבי התל אביבי

(גודל טקסט)

שלושה מחזורים בלבד נותרו לסיום העונה הסדירה בליגת העל בכדורסל, והיום (ראשון) נפתח המחזור ה-31 כשבמרכזו הדרבי התל אביבי הגדול בדרייב אין. עוד לפני כן, השיגה הפועל גלבוע/גליל ניצחון 82:91 חשוב ומפתיע על הפועל אילת בעוד נס ציונה ניצחה 91:103 בבאר שבע.

הפועל גלבוע/גליל – הפועל אילת 82:91
לאחר שלושה הפסדים רצופים לשלוש הגדולות בליגה, מכבי ת"א, הפועל ירושלים וחולון, פגשה גלבוע באולמה את הצלע הרביעית בצמרת והנחילה לה הפסד דווקא אחרי ארבעה ניצחונות רצופים שהשיגה הקבוצה של שרון דרוקר. אילת תשרוד את מקומה בצמרת, אבל גלבוע חזרה לחיים בכל הקשור לסיכויי ההתברגות בפלייאוף ושיחקה אמש כפי שראוי לקבוצה שרוצה להימנות בין שמונה הגדולות

גיבור הניצחון היה הצעיר יותם חנוכי, ששימש כאקס פקטור של אריאל בית הלחמי. חנוכי, שחקן נבחרת העתודה שהחמיץ לא מעט משחקים בגלל קרע ברצועה הצולבת, קלע 17 נק' ויחד עם ג'יימס קלי (22 נק' ו-10 ריב') וגרג ויטינגטון (19 נק') היו גדולים על שחקני אילת הטרודים בבעיות כלכליות לא פשוטות. באילת, אלייז'ה בראיינט ויונתן שולדברנד היו מהטובים בקבוצתם, אך השניים עם 20 ו-17 נק' בהתאמה התקשו מול הלהט של המארחת.

הפועל באר שבע – עירוני נס ציונה 103:91
הפועל ב"ש ממשיכה במסע ההתדרדרות שלה. הפעם היא נחלה את ההפסד השישי ברציפות, הפעם לעירוני נס ציונה נטולת דקוואן קוק הפצוע. עבור הכתומים זה היה ניצחון 15 העונה, והם בדרך למקום החמישי בליגה.

שחקני נס ציונה סוגרים על קרון ג'ונסון. העולה החדשה לא נראית טוב (מאיר אבן חיים)
שחקני נס ציונה סוגרים על קרון ג'ונסון. העולה החדשה לא נראית טוב (מאיר אבן חיים)

באר שבע, אם תמשיך ברצף ההפסדים שלה, עלולה לאבד את מקומה בפלייאוף העליון. הקבוצה של רמי הדר שוב הציגה הגנה מפוררת שספגה מעל 60 נק' עוד לפני ההפסקה בפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים. זה קרה נגד אשדוד (64 נק'), ירושלים (65) ואמש רשמה ספיגה של 63 נק' במחצית הראשונה.

את נס ציונה לא עניינו הצרות של הדרומיים. היא הציגה משחק קבוצתי נהדר שתובל ב-27 אסיס' ועם שישה משחקניה שקלעו בספרות כפולות – כשמעל כולם בלט כריס דואו עם 27 נק'. בב"ש היו רון ג'ונסון (18 נק') ועמית גרשון (16) קרן אור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי