ג'ייק כהן הצטיין, מכבי ת"א הבטיחה את אירוח הפיינל פור

ג'ייק כהן עם אנג'לו קלויארו
ג'ייק כהן עם אנג'לו קלויארו | עדי אבישי

אקס הצהובים מעיר הנמל הדרומית קלע 20 נקודות וגם חילק חמישה אסיסטים, ספרופולוס ושחקניו הביסו 70:93 את אשדוד שהתרחקה מהפלייאוף

(גודל טקסט)

אחרי שמשחקי המחזור ה-32 נפתחו מוקדם יותר עם העפלת הפועל ב"ש לפלייאוף וניצחונה הקריטי בתחתית של נהריה, מכבי תל אביב הביסה בביתה 70:93 את מכבי אשדוד/באר טוביה והבטיחה את אירוח הפיינל פור לאור העובדה שהיא תסיים את העונה במקום הראשון – כמובן שהיא תצטרך לגבור בדרך למעמד ארבע האחרונות על היריבה ברבע הגמר, שטרם נקבעה.

שבוע אחרי הדרבי הסוער, מכבי תל אביב אירחה את קבוצתו של בראד גרינברג ומהפתיחה הובילה בבטחה בדרך לניצחון, כשמעל כולם ניצב אקס אשדוד, ג'ייק כהן שסיים עם 20 נקודות, שישה כדורים חוזרים וגם חמישה אסיסטים. סקוטי ווילבקין הוסיף 16 נקודות ואלכס טיוס תרם 13 נקודות ו-9 ריבאונדים. ג'רמי פארגו שחזר מהיעדרות קלע שש נקודות ובנוסף חילק מספר זהה של אסיסטים.

בניגוד למכבי ת"א שהבטיחה את המקום הראשון בליגה, אשדוד בעקבות ההפסד רק במקום התשיעי עם 44 נקודות, עוד לפני משחקיהן של מכבי ראשון לציון והפועל תל אביב מחר, שלהן 45 ו-44 נקודות בהתאמה.


ג'ייק כהן. הצטיין נגד האקסית (עדי אבישי)

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן 20, סקוטי ווילבקין 16, אלכס טיוס 13, טאריק בלאק 11, יובל זוסמן 8, מייקל רול 7, ג'רמי פארגו 6, ג'וני אובראיינט 5, אנג'לו קלויארו 5, ג'ון דיברתולומיאו 2.

קלעו למכבי אשדוד/באר טוביה: ליס שושי 20, ספנסר ווייס ומארק טולפסן 12 כ"א, נמרוד לוי ועידו פליישר 7 כ"א, פול סטול 5, עמית עבו 3, ג'ייק פמברטון וג'וש קרטר 2 כ"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי