עקב הדרבי: הפועל ת"א נקנסה ב-70 אלף שקל ובסגירת יציע

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | דני מרון

התנהגות האוהדים האדומים בהפסד, בין השאר הם הואשמו בהשלכת חפצים, ביריקות ובשירי נאצה נגד שמעון מזרחי, הובילה לקנס כספי כבד וגם בסגירת יציעים והשורות הראשונות במשחקים הבאים. חולון נקנסה ב-25,000 שקל

(גודל טקסט)

ועדת המשמעת של איגוד הכדורסל קיימה הערב (חמישי) דיונים בכתבי האישום שכנגד הפועל חולון והפועל תל אביב והוחלט להעניש את השתיים בחומרה בעקבות האירועים האחרונים.

עונש קשה במיוחד ספגה הפועל תל אביב, בעקבות השלכת חפצים, יריקות לעבר אנשי מכבי תל אביב ושירי נאצה נגד שמעון מזרחי. האדומים נקנסו ב-70,000 שקלים בפועל וספגו גם עונש של 50,000 שקלים על תנאי למשך שנתיים. בנוסף, בשני משחקי הבית הקרובים ייסגרו היציע המערבי לחלוטין, בשלושה משחקים ייסגרו שלוש השורות הראשונות מאחורי ספסל האורחת ובששת המשחקים שלאחר מכן ייסגרו חמש השורות הראשונות ביציע המערבי – זאת מפני שבית הדין החליט שמדובר בענישה אפקטיבית יותר מאשר לקיים את העונש על תנאי שעמד כנגד קבוצה לפיו היא תארח שני משחקים ביתיים ברדיוס של 100 ק"מ.

"בעבר התרצינו להאמין להבטחות הנאשמת שתעשה כמיטב יכולתה למנוע מעשים דומים. נראה לנו כי הגישה המקלה של בית הדין, שבאה מתוך רצון לאפשר לנאשמת לפעול בעצמה, למניעת מקרים כאלו, לא צלחו", נכתב בהחלטת בית הדין באשר לעונש.


עונש קשה להפועל ת"א בעקבות אירועי הדרבי (למצולמים אין קשר. צילם: עדי אבישי)

לגבי הפועל לחלון, היא נקנסה ב-25,000 שקלים בפועל ו-20,000 שקלים על תנאי בעקבות התנהגות אוהדיה, שהשמיעו קריאות גזעניות לעברו של כארם משעור מבני הרצליה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי