40 דקות מפיינל פור: הפועל ירושלים שוב דרסה את הפועל באר שבע

הפועל ירושלים חוגגת
הפועל ירושלים חוגגת | דני מרון

מחזיקת הגביע גברה על הקבוצה מהדרום 75:99, עלתה ל-0:2 בסדרה ותוכל לעלות לחצי הגמר אם תנצח בביתה ביום רביעי. פלדין, סטודמאייר ותומאס הובילו עם 14 נקודות כל אחד, דאבל-דאבל לתמיר בלאט ולג'וש אואנס

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ממשיכה לשייט לעבר חצי גמר הפיינל פור. הערב (ראשון) עלתה הקבוצה של עודד קטש ל-0:2 בסדרת רבע הגמר נגד הפועל באר שבע, עם ניצחון 75:99. ביום רביעי הקרוב היא תוכל להבטיח את מקומה בין ארבע האחרונות, אם תנצח בביתה את המשחק השלישי. פלדין, תומאס וסטודמאייר הובילו שישה קלעים בספרות כפולות עבור הקבוצה של קטש, עם 14 נקודות כל אחד.

הקבוצה מהדרום שוב לא הגיעה מוכנה למעמד ונקלעה לפיגור של עשר נקודות כבר אחרי ארבע דקות, כשליאור אליהו וג'יימס פלדין מככבים בצד האורח. ג'אקים דונאלדסון וקרון ג'ונסון צימקו ל-16:12 עבור באר שבע, אבל בלאט החזיר את ירושלים לפלוס תשע עם שתי שלשות. התעוררות של ג'ורדן סווינג סגרה את הרבע הראשון על 22:27 לאורחים מהבירה.

שלשה של ג'ונסון קירבה את הביתיים למרחק סל בפתיחת הרבע השני, אמארה סטודמאייר עלה מהספסל של קטש והחזיר עם שני דאנקים. באר שבע לא מצאה פתרון לפלדין ובלאט שהמשיכו לצלוף, דשון באטלר הצטרף לחגיגת השלשות והעלה את ירושלים ליתרון דו ספרתי, עליו הגיב רמי הדר בפסק זמן. ג'ורדן סווינג עשה הכל בצד של הדרומיים, כשסיים את המחצית הראשונה עם 17 נקודות, חמישה ריבאונדים וחמישה אסיסטים. מסירה יפה שלו שלחה את טראוויס ווריק לסל קל על הבאזר והורידה את הקבוצות להפסקה בתוצאה 45:54 לירושלמים.

חגג על הפועל באר שבע. אמארה בדרך לעוד דאנק (צילום: דני מרון)
חגג על הפועל באר שבע. אמארה בדרך לעוד דאנק (צילום: דני מרון)

טיישון תומאס עלה בחמישייה של קטש ברבע השלישי ועם עשר נקודות עזר לירושלים לעלות ליתרון שיא לאותה נקודה, 52:70. סווינג המשיך להיות היחיד שתפקד בבאר שבע, האורחים השתעשעו על הפרקט, כמעט לא החטיאו זריקה כל הרבע והגדילו את ההפרש בדרך ל-57:78 אחרי שלושים דקות של כדורסל.

עשר הדקות האחרונות הפכו לגארבג' טיים, שבו שחקני ירושלים בעיקר שיפרו את הסטטיסטיקה. בר טימור הוסיף שתי שלשות, אליהו פינק את החברים באסיסטים ובאר שבע עמדה חסרת אונים מול ההצגה של מחזיקת הגביע, שכאמור תוכל להעפיל לפיינל פור בעוד שלושה ימים.

משחק מצוין של ג'ורדן סווינג לא עזר לקבוצה של רמי הדר (צילום: דני מרון)
משחק מצוין של ג'ורדן סווינג לא עזר לקבוצה של רמי הדר (צילום: דני מרון)

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין, אמארה סטודמאייר וטיישון תומאס 14 נקודות כל אחד, ג'וש אואנס (10 ריבאונדים) ובר טימור 12 כל אחד, תמיר בלאט 10 (10 אסיסטים), ליאור אליהו 8, מלקולם גריפין 7 ודשון באטלר 6.

קלעו להפועל באר שבע: ג'ורדן סווינג 29 נקודות (10 ריבאונדים, 6 אסיסטים), ג'אקים דונאלדסון 12, קרון ג'ונסון 10, עמית גרשון וטאנר לייסנר 6 כל אחד, טראוויס ווריק וחנן קולמן 4 כל אחד, יאיר קרביץ ועמית זיס 2 כל אחד.

שוב לא ספר את באר שבע. ג'יימס פלדין (צילום: דני מרון)
שוב לא ספר את באר שבע. ג'יימס פלדין (צילום: דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי