ראשון לציון ניצחה 85:95 את חולון ועלתה ל-0:2 בסדרה

גיא גודס
גיא גודס | דני מרון

הקאמבק של הערב. אחרי הניצחון המפתיע במשחק הראשון, החבורה של גיא גודס השיגה ניצחון אדיר בהארכה על הסגולים של דן שמיר ועשתה צעד משמעותי בדרך לסיבוב הבא

(גודל טקסט)

ההפתעה הגדולה במשחק הראשון של פלייאוף ליגת העל בכדורסל הייתה הניצחון של מכבי ראשל"צ 84:95 בחולון. הערב (שני) הכתומים העבירו מסר לשאר הקבוצות: אנחנו כאן כדי להישאר. 

הדקות הראשונות היו צמודות, אבל מהרגע שדקוואן ג'ונס קלע שלשה שהעלתה את חולון ל-7:13 הצהובים-סגולים לא הסתכלו אחורה. סקוטי ריינולדס, עמית שמחון ודריון אטקינס העלו אותה ל-15:21 בסיום הרבע, שם עוד היה נראה שהמארחת מסוגלת לחזור – בעיקר בזכות קליעות טובות של נמרוד טישמן – אבל ברבע השני הכל כבר היה נראה אחרת לגמרי.

שלשה של ג'ונס העלתה את חולון ליתרון דו ספרתי, 15:27, ואז הוא קלע עוד שלשה לפני שדריל מונרו צימק ל-30:19. ריצת 0:7 של ראשל"צ הצליחה לצמק ל-29:34 בלבד, אבל במקום לנצל אותה למומנטום לחזרה למשחק השחקנים של גודס שוב איבדו ריכוז וכדורים ונתנו לאורחת לחזור ליתרון הדו ספרתי. רועי הובר חתם את המחצית עם שלשה שנתנה לחולון את היתרון הגדול ביותר שלה , 31:47.

קורי וולדן. היה שם בזמן מכריע (דני מרון)
קורי וולדן. היה שם בזמן מכריע (דני מרון)

מה שגודס אמר לשחקניו בהפסקה עזר, כי עם תחילת הרבע השלישי דיימון סימפסון הצליח לצמק ל-51:41. דקוואן ג'ונס החזיר ליתרון 14, אבל אלכס המילטון דייק פעמיים מהעונשין והותיר את ראשון בתמונה. קמרון לונג הוסיף לפני סיום הרבע והוריד ליתרון חד ספרתי, 54:62.

הרבע הרביעי נפתח עם עוד בריחה מצד השחקנים של דן שמיר, כשריינולדס ואיגור קולושוב העלו את חולון ל-56:67, אבל מאותו רגע הם נרדמו. טישמן קלע 5 נקודות רצופות, המילטון הוסיף שלשה ופתאום ההפרש היה 3 בלבד, שש וחצי דקות לסיום. מונרו צימק לנקודה בלבד והקאמבק היה נראה קרוב, אבל קורי וולדן התעורר והרביץ שלשה ענקית בדרך להחזרת הפער ל6 הפרש, שלוש וחצי דקות לבאזר.

עוז בלייזר בשלשה משלו החזיר את היתרון לנקודה בלבד, אבל שוב וולדן היה במקום הנכון וחצי דקה לסיום עשה 74:77. הכדור היה כתום, ואחרי מעט בלגאן אדם אריאל קיבל אותו בפינה ו-10 שניות לסיום עשה שוויון מדהים 77:77. המשחק הולך להארכה.


קמרון לונג כיכב (דני מרון)

בהארכה הקבוצה מעיר היין יצאה בטירוף והסגולים לא מצאו תשובות. הכתומים חדרו לצבע פעם אחר פעם, קמרון לונג קלע 7 נקודות אדירות מקו העונשין והצוות המסייע בדמות אדם אריאל ועוז בלייזר הבטיחו את הניצחון. 85:95 בסיום. 

רגע מדאיג קרה בשניות הסיום, כשהשחקן המצטיין של ראשל"צ, קמרון לונג (27 נק') החליק לא טוב על כף רגלו וירד צולע לספסל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי