חמישי בפלייאוף: מכבי תל אביב וראשל"צ רוצות לסגור עניין

טאריק בלאק
טאריק בלאק | עדי אבישי

הצהובים יוכלו להכריע את הסדרה בביתם בדרבי, הכתומים יחפשו להשלים את אותה משימה בחולון. הקבוצות של דני פרנקו ודן שמיר ינסו להשאיר את העונה בחיים ולהתגבר על הסטטיסטיקה הקובעת שהסיכוי שלהן קלוש

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון יוכלו להכריע מחר (חמישי) את הסדרות שלהן ברבע גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדורסל, כשהן מתייצבות למשחק השלישי ביתרון 0:2. הצהובים יארחו בהיכל מנורה את היריבה העירונית הפועל, בעוד הכתומים ייצאו למשחק חוץ נגד הפועל חולון. לטובת שתי הקבוצות עומד הנתון האומר שלאורך ההיסטוריה של הפלייאוף העליון, רק שלוש קבוצות הצליחו לחזור מפיגור שני משחקים לניצחון בסדרה.

ערב המשחקים ייפתח עם המשחק בין קבוצתו של דן שמיר לזו של גיא גודס, כאשר אצל הסגולים-צהובים שון ג'ונס עדיין בספק למפגש לאחר שנפצע במשחק הראשון בסדרה. חולון תנסה לנצל את הביתיות ולהשאיר את הסדרה בחיים, אחרי שבמשחק השני היא פספסה הזדמנות ענקית להשוות ל-1:1 כשהובילה ב-16 הפרש במחצית, לפני שהפסידה 95:85 בתום הארכה. הכתומים מצדם ינסו להפוך לקבוצה השישית אי פעם שמנצחת סדרה כשהיא מגיעה מהמקום השישי בסיום העונה הסדירה. בפעם האחרונה שהם רשמו הישג שכזה, לפני שלוש שנים, זה הסתיים באליפות היסטורית.

במשחק השני של הערב, מכבי תל אביב תנסה כאמור להבטיח את מקומה בפיינל פור. הצהובים טרם החליטו מי הזר שלא יירשם בסגל, אך לא יפתיע אם בסופו של דבר זה יהיה ג'רמי פארגו, שלא נטל חלק במשחק הראשון ובקושי שותף במשחק השני, שבו נראה מנותק מהקבוצה. האלופה מחזיקה ברצף של 14 ניצחונות פלייאוף על חשבון היריבה העירונית.

יוביל את הכתומים לחצי הגמר? גיא גודס (צילום: דני מרון)
יוביל את הכתומים לחצי הגמר? גיא גודס (צילום: דני מרון)

בצד האדום יקוו להישאר צמודים במשך 40 דקות ולמנוע בריחה ברבע האחרון, כשבשני המשחקים הם הפסידו אותו בפער דו ספרתי: 24:12 בחוץ ו-28:15 בבית. הסנטר אלאדה אמינו יחזור לסגל של דני פרנקו לראשונה מאז המחזור ה-27, גארלון גרין לא נרשם למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי