הראשונה לעלות לפיינל פור: ירושלים השלימה סוויפ על ב"ש

הפועל ירושלים בכדורסל
הפועל ירושלים בכדורסל | דני מרון

חצי גמר שביעי ברציפות לקבוצה מהבירה, שפירקה את העולה החדשה 77:95 והשלימה 0:3 חלק על העולה החדשה. תומאס בלט עם 17 נקודות, אמארה ופלדין הוסיף 15 נקודות כל אחד

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים השלימה סוויפ 0:3 בסדרה בתצוגה חד צדדית הערב (רביעי) על הפועל ירושלים 77:95. תומאס (17) ופלדין (15) בלטו. חניכיו של עודד קטש השלימו עלייה שביעית ברציפות לפיינל פור. הירושלמים יפגשו בשלב הבא את המנצחת בין מכבי ראשון לציון להפועל חולון. סטודמאייר אמר לאחר המשחק: "אני עדיין לא יודע אם זהו המשחק הביתי האחרון שלי, נראה מה העתיד צופן לו" 

למרות יתרון הביתיות של הירושלמים, הדרומים היו צמודים לאורך כל הרבע הראשון ולא נתנו לירושלים לברוח. למרות פער של 5:0 בפתיחת המשחק, חניכיו של רמי הדר, חזרו בזמן ואף צמצמו לשתי נקודות. המארחים המשיכו להפציץ עם מטווח שלשות אחרי שבאטלר ובלאט דייקו, אך ברון הראה שהמשחק עדיין לא גמור וצימק עם אחת משלו. רגע לפני סיום, ג'ונסון קבע את תוצאת הרבע. שוויון 28:28

הרבע השני התחיל בצורה מאוזנת, וככל שהדקות חלפו, הגנת באר שבע לא הצליחה לעמוד מול ההתקפה של ירושלים. תומאס הצטיין עם 10 משלו, ובר טימור עם שלשה גדולה פתח פער של תשע נקודות. באר שבע עוד ניסו לעשות קולות חזרה ולצמצם את הפער, מנגד משחק גדול של אליהו שעזר לאורחים לרדת להפסקה ביתרון. 42:49 בירידה להפסקה.


מהמצטיינים הערב. טיישון תומאס (דני מרון)

המחצית השנייה משיכה את שליטתה של ירושלים, רמי הדר לא מצא פתרונות, וראה איך קבוצתו מתפרקת ונכנסת לפיגור דו ספרתי. ירושלים כבר החלה לחגוג מול האין הגנה של הדרומים, פלדין ותומאס המשיכו להיות הקלעים המובילים והעלו את ירושלים ליתרון שיא במשחק של 14 נקודות, וכך גם בסיום הרבע. 59:73.

עשר הדקות האחרונות היו לפרוטוקול בלבד. באר שבע התקרבה מעט, אך לא מספיק על מנת לסכן את הניצחון של ירושלים ששמרה על הפער הדו ספרתי. ירושלים מנצחת כצפוי את רבע גמר הפלייאוף ומעפילה לפיינל פור.

אמארה סטודמאייר שהיה מהמצטיינים הערב, פרסם מוקדם יותר בחשבון האינסטגרם שלו הודעה לאוהדים, מה שיכול לרמז על כך שהערב היה משחקו הביתי האחרון במדי הקבוצה. בסיום המשחק נשאל הכוכב לגבי עתידו ואמר: "טוב לי פה, האוהדים אוהבים אותי ומראים לי את זה לאורך כל העונה. אני עדיין לא יודע אם אני אהיה פה גם בעונה הבאה, נצטרך לחכות לראות מה צופן לו העתיד". 

 
קלעו לירושלים: טיישון תומאס 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, ג'יימס פלדין 15 נק' ו-6 אסיסטים, אמארה סטודמאייר 15, יוגב אוחיון 10, בר טימור 10, דשון באטלר 9, תמיר בלאט 6, כריס ג'ונסון 5, ג'ייקובן בראון 4, אלכס צ'וברביץ' וליאור אליהו 2 כ"א.

קלעו לב"ש: ג'ורדן סווינג 18 נקודות, קרון ג'ונסון 16 נק', חנן קולמן 13, טיילר ברון 12, ג'אקים דונאלדסון 8, טראוויס ווריק ורם אליאספור 5 כ"א.


משחקו הביתי האחרון? אמארה סטודמאייר (דני מרון)


בפעולה. ליאור אליהו (דני מרון)


חוגג עם האוהדים. אמארה סטודמייאר (דני מרון)


הראשונה להיות בפיינל פור. הפועל ירושלים (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי