ארגון אוהדי מכבי ת"א: "מצפים שהמועדון יילחם על מה שמגיע לו"

אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל
יוכלו להגיע להיכל? אוהדי מכבי תל אביב | עדי אבישי

רגע לפני הפיינל פור, "THE GATE", שיחרים את האירוע עקב "חוסר הספורטיביות שבשיטה", חושש שהמנהלת לא תשוב לסדרות גם בעונת 2020/21: "ביקשנו מההנהלה לעשות מהלכים קיצוניים על מנת לשנות, אך נתקלנו בסירוב"

(גודל טקסט)

שעות ספורות לפני שפיינל פור 2019 ייצא לדרך בהיכל "מנורה מבטחים", ארגון אוהדי מכבי תל אביב, "THE GATE" שהודיע מראש שלא יתייצב לאירוע השיא של העונה בעקבות מחאתו נגד השיטה, פרסם הודעה רשמית והצהיר: "לא נלך עם הראש בקיר, נגיע לפיינל פור אם מכבי תל אביב תיענה לבקשתנו".

מזה מספר שנים שארגון האוהדים מנהל מחאות שחוזרות על עצמן כמעט מדי שנה בעקבות השיטה הנהוגה, הרי שהליגה מוכרעת על ידי משחקי הכרעה ולא באמצעות סדרות, ודורש מקבוצתו לשנות את מאזן הכוחות. העונה, בעקבות ההבנה שגם בשנה הבאה ייערך פיינל פור ולאור החשש שמנהלת הליגות תחזור בה מההסכם לביטול הסדרות בעוד שנתיים, הם החליטו להודיע על החרמת אירוע השיא של העונה – גם אם הדבר יעלה לקבוצתם בתואר.

כעת, זמן קצר לפני פתיחת המשחקים, הודיע הארגון: "אנחנו רוצים לקבל ערובה לכך שמכבי ת"א לא תשלים עם המצב ותעשה מהלכים קיצוניים על מנת לשנותו, כגון אי הופעה לפיינל פור או עזיבת הליגה. הצגנו את הבקשה הזו בפגישתנו בשבוע שעבר עם דייויד פדרמן ובשיחות נוספות עם הנהלת המועדון. החלטנו שהמטרה המרכזית הופכת להיות קבלת הבטחה שמנהלת הליגה לא תתחרט בעוד שנה (בדיוק כמו שעשתה בשנת 2015) ומסיבה כלשהי תחליט להצביע שוב על שינוי השיטה להכרעת האליפות שלא בסדרות. שנה שלמה היא פרק זמן ארוך לכל בעלי האינטרסים נגד מכבי לשנות את הכף לטובתם.


חוששים ממהפך נוסף בעונת 2020/21. אוהדי מכבי ת"א (דני מרון)

"לצערנו, המועדון לא מוכן להיענות לבקשתנו", אמרו ב"THE GATE", "לא הצבנו דרישה תלושה מהמציאות, רק ביקשנו לקבל הבטחה שהמועדון לא הולך להשלים עם מצב בו ישקרו לו פעם נוספת ויגרמו לאוהדים להיגרר שנה שלמה למשחקים חסרי חשיבות כשהאליפות מוכרעת במשחק אחד. רק ביקשנו פעם אחת לעמוד על שלנו ולהיערך טוב יותר לסיבוב הבא של 'המנהלת נגד מכבי'. ביקשנו לא להירדם בשמירה ולהלחם על מה שמגיע לנו – מה שאפיין בעבר את מכבי ת"א. אם תצא הודעה פומבית שכזו מטעם המועדון, לא נלך עם הראש בקיר ונגיע לפיינל פור. מטרתנו היא לא למחות, אלא להביא לשינוי השיטה שפוגעת במועדון מאז 2006 ומצפים מהמועדון להראות שהוא לא מוכן להשלים עם חוסר הספורטיביות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי