ספרופולוס: "זה הרגע שלנו", גודס: "גם אנחנו רגילים להיות בגמרים"

יאניס ספרופולוס, ג'ון דיברתולומיאו, גיא גודס, עוז בלייזר
יאניס ספרופולוס, ג'ון דיברתולומיאו, גיא גודס, עוז בלייזר | עדי אבישי

המאמנים והקפטנים של מכבי ת"א ומכבי ראשל"צ התייצבו למסיבת עיתונאים לקראת הגמר שיכריע את זהות האלופה. פארגו לא נרשם אצל הצהובים, דיברתולומיאו: "אין לנו יתרון ביתיות". בלייזר: "מקווה שאניף צלחת"

(גודל טקסט)

עונה שלמה של כדורסל תתנקז לרגע השיא מחר (חמישי, 21:00) כשמכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון יפגשו בפעם השישית העונה – רק שהפעם מדובר בקרב האחרון, זה שיכריע למי תוענק צלחת האליפות לעונת 2018/19.

מיד אחרי שאימון המסכם של מכבי תל אביב הסתיים, הפרקט התפנה לטובת מסיבת העיתונאים המסורתית לפני הגמר. אחד מעובדי המנהלת צחצח את צלחת האליפות, בעוד על הפרקט כבר חיכו כיסאות עבור המאמנים והקפטנים של שתי הקבוצות.

הראשון לדבר היה מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס, שבחר שלא לרשום גם לגמר את ג'רמי פארגו: "עכשיו זה הרגע שלנו. אנחנו מכבדים את ראשון לציון והמשחקים שלנו נגדם העונה היו קשים. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. התאמנו כל הרגע לעונה הזו וכלום לא השתנה".


המאמנים והקפטנים על הפרקט יממה לפני הגמר (עדי אבישי)

היווני הוסיף: "לשחקנים של ראשון יש כימיה טובה וצריך לעצור אותם כקבוצה ולא כיחידים. במפגשים הקודמים לא שיחקנו טוב נגדם, אבל לעומתם לנו היה יורוליג. עכשיו זה שונה ויש לנו את אותם התנאים".

מנגד, מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס מוכן למפגש עם האקסית: "גם אנחנו רגילים להיות בכל הגמרים. עשינו דרך והבחורים עבדו קשה מאוד. אני שמח שהגענו למעמד הזה. האתגר הוא קשה, אבל גם במשחקים שהיו בפלייאוף מול חולון וגם בחצי הגמר מול ירושלים הראינו שאנחנו יכולים. בסוף דברים מסתדרים ואני מבסוט שהגעתי למכבי ראשון, שם התחלתי את קריירת האימון שלי. הגעתי לרמה הכי גבוהה של הכדורסל ומהצד שלי זאת הזדמנות וצריך לתת את המיטב כמאמן וכקבוצה".

גודס הוסיף: "יש לי שמונה שחקנים בכירים ובמשחק מול ירושלים השתמשתי בשבעה. אולי אשתמש בתשעה, זה עניין של דינמיקה. אתה צריך ללכת עם השחקנים הכי נחושים שייתנו את כולם במגרש. טישמן היה חצי מת ואמרתי לו שמצידי שישכב על הרצפה".


שני המאמנים. מי מהם יזכה באליפות ראשונה כמאמן ראשי בישראל? (עדי אבישי)

קפטן מכבי ראשון לציון עוז בלייזר: "זה אופי של שחקנים כשהכסף מונח על השולחן אנחנו מגיעים. עשינו דרך יפה. ג'ון ואני הפסדנו לפני שנתיים את האליפות ובשנה שעברה ג'ון זכה. אני מקווה שהשנה לי יצא להניף הצלחת".

גם קפטן מכבי תל אביב ג'ון דיברתלומיאו דיבר ואמר בקצרה: "אין יתרון ביתיות כי זו לא סדרה, אלא משחק אחד. שיחקתי עם עוז שנתיים ואני שמח שהוא נמצא כאן".


"אין ביתיות במשחק אחד". דיברתולומיאו ובלייזר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי