אריאל בית הלחמי מונה למאמן הפועל תל אביב: "שמח ונרגש להצטרף"

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | הפועל תל אביב

בגיל 53, אחרי שהדריך בעיקר קבוצות שנחשבות לקטנות והגיע לשיא הקריירה עם נבחרת העתודה בקיץ שעבר, נבחר למחליפו של פרנקו וחתם לשנתיים. היו"ר רמי כהן: "בטוח שנוכל ליהנות ולהגיע להישגים יחד". המאמן: "גאה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הפועל תל אביב בחרה היום (ראשון) את מאמנה החדש: אריאל בית הלחמי בן ה-53, מאמן נבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה בשנה שעברה, מונה בתור מחליפו של דני פרנקו שעזב לאחר שנתיים בתפקיד ומונה למאמן עירוני נהריה. בית הלחמי חתם לשנתיים וירוויח כ-115 אלף דולר לעונה.


כידוע, במקביל לעבודתו עם העתודה, שבחודש הבא תנסה לזכות באליפות שתיערך בתל אביב בהדרכת המאמן, בארבע השנים האחרונות אימן בית הלחמי את הפועל גלבוע/גליל – בעונתו הראשונה, אז הצטרף רק באמצע העונה במקום ברק פלג, הוא ירד איתה לליגה הלאומית, אולם השיב אותה לליגה הבכירה תוך שנה ובעונת 2017/18 אף העפיל למשחקי הפלייאוף. 


היו"ר רמי כהן אמר: "אני שמח שהגענו לסיכום עם אריאל. יש בינינו כימיה טובה והבנה ואנחנו מוכנים לאתגרים שעומדים בפנינו. אנו מקווים שאריאל יבנה קבוצה טובה, שמחה ואנרגטית כמו שהוא יודע ושנדע ליהנות ולהגיע להישגים ביחד".



אריאל בית הלחמי. המאמן הנבחר (עדי אבישי)


 

אריאל בית הלחמי אמר: "אני שמח מאוד ונרגש להצטרף למועדון הכדורסל הפועל ת"א. לא צריך להכביר מילים על העוצמה והמסורת של המועדון והחשיבות שלו לכדורסל הישראלי. יש מעט מאוד קבוצות שהיו גורמות לי לעזוב את הבית החם שהיה לי בארבע וחצי השנים האחרונות בגלבוע, והפועל תל אביב היא ללא ספק אחת מהן. תודה לחיים אוחיון על תקופה מהטובות שהיו לי בחיים ולכל האנשים שליוו אותי בגלבוע בזמן הזה. אני מודה לרמי כהן וידידיה רפפורט על האמון, ורוצה גם להודות לחברי, עו"ד אבי נמרודי, שהיה אחראי על ההתקשרות מהצד שלי.  בטוח שהדרך תהיה טובה והכי חשוב – יאללה הפועל".


בסך הכל אימן בית הלחמי במהלך הקריירה את מכבי גבעת שמואל, שגם איתם ירד ליגה, העלה אותם בחזרה והוסיף הישג בדמות העפלה לגמר הגביע ב-2003, ועבד לאורך השנים בקדנציות שונות גם באליצור אשקלון ובבני הרצליה ובעירוני נהריה. בית הלחמי זכה בשל כך לכינוי "מאמן הצווארון הכחול" וכעת הוא מקבל הזדמנות ראשונה להוביל קבוצת גדולה, למעשה ראשונה מאז החל לאמן בוגרים ב-1999.



בית הלחמי כמאמן נבחרת העתודה (צילום: באדיבות אתר איגוד הכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי