איגוד הכדורסל הטיל קנסות על הפועל חולון, מכבי והפועל ת"א

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | עדי אבישי

בעקבות התנהגות אוהדי הקבוצות במשחקי הפלייאוף, בית הדין קבע עונשים כבדים: האלופה תשלם 25 אלף ש"ח בשל קריאות גזעניות, האדומים ישלמו 35 אלף על שירי הנאצה והקריאות כלפי רגב פנאן. גם חולון תשלם סכום כבד

(גודל טקסט)

העונה בליגת העל בכדורסל אמנם נגמרה, אבל קבוצות עדיין משלמות על האירועים השליליים שקרו באחריותן. בית הדין של איגוד הכדורסל גזר היום (רביעי) קנסות על מכבי תל אביב, הפועל תל אביב והפועל חולון בגין התפרעויות אוהדים שקרו במהלך משחקי הפלייאוף לפני כשלושה שבועות.

האלופה מכבי ת"א הועמדה לדין על קריאות גזעניות של אוהדיה, בנוסף לדברי הסתה במשחקים נגד הפועל תל אביב. אוהדי הצהובים לבשו חולצות עם אמירות בוטות, סימנו תנועות שיסוף כלפי שחקני הפועל ואף הפריעו למהלך המשחק בעזרת מצביע לייזר. הנהלת המועדון תשלם קנס של 25 אלף ש"ח, וסכום דומה על תנאי.

גם כנגד הפועל תל אביב עמדו האשמות בגין התנהגות האוהדים בדרבי, אז קראו קריאות גזעניות ומסיתות שחלקן אף כוונו ספציפית לעברו של רגב פנאן. בנוסף, זרקו האוהדים בדרייב אין חפצים לכיוון המגרש באירוע שצולם בווידאו. הפועל ת"א נקנסה ב-35 אלף ש"ח בנוסף ל-15 אלף ש"ח על תנאי.

אוהדי הפועל חולון. אוהד תקף את השופטים (עדי אבישי)
אוהדי הפועל חולון. למצולמים אין קשר לכתבה (עדי אבישי)

הפועל חולון הועמדה לדין על מקרים בסדרת המשחקים נגד מכבי ראשל"צ. בשניים מהם אוהדי הקבוצה תקפו את השופטים בסיום המשחק, צעקו לעברם "אתם בושה" וסימנו בתנועות ידיים מאיימות, ובאחד פירקו האוהדים את המחסומים בין הפרקט ליציע. חולון נקנסה בסכום של 35 אלף ש"ח, והאוהד שתקף את השופטים ישלם קנס על סך 4,000 ש"ח ו-3,000 ש"ח על תנאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי