רכש ראשון למכבי תל אביב: נייט וולטרס חתם לשנתיים

נייט וולטרס
נייט וולטרס | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הגארד בן ה-28 (1.93 מ') ששיחק בעונה האחרונה בז'לגיריס ובעל עבר ב-NBA יחזק את הקו האחורי של הצהובים. יאניס ספרופולוס אמר לאחר החתימה: "הוא מתאים לשיטה שלי וייתן תוספת כוח"

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב ביצעה היום (ראשון) חיזוק ראשון לעונת 2019/2020 לאחר שהחתימה לשנתיים את נייט וולטרס. הגארד בן ה-28 (1.93 מ')ששיחק בעונה החולפת בז'לגיריס קובנה, ועמה הגיע לפלייאוף היורוליג. ב-28 משחקים הוא שיחק בממוצע 22 דקות, קלע 11 נקודות והוסיף 3.8 אסיסטים למשחק.

נייט וולטרס אמר לאחר החתימה לאתר הרשמי: "אני כבר לא יכול לחכות לרגע בו אשחק בשורות מכבי תל אביב. שמעתי רק דברים גדולים על הארגון ועל כך שיש אוהדים מהטובים בעולם. אני יודע שתהיה עונה גדולה ואני נרגש שהעונה הזאת כבר תתחיל".

המאמן יאניס ספרופולוס אמר לאתר הרשמי: "אחרי סיום העונה, דיברתי עם ההנהלה והצוות והחלטתי על שיתוף הפעולה עם נייט וולטרס. הוא שחקן שיכול להביא לנו עוד כוח ועוד עזרה מבחינת הגנתית ובקליעה. הוא ממש מתאים לשיטה שלי ולתכניות שלנו. אני שמח שהצלחנו להחתים אותו, למרות שקבוצות רבות רצו אותו. מכבי הצליחה להחתים שחקן טוב כדי לצרפו לקבוצת השחקנים הנהדרת שלנו ולתת לנו תוספת כוח".


"ייתן תוספת לנו תוספת כח". ספרופולוס מרוצה (עדי אבישי)

נייט וולטרס נבחר במקום ה-38 בדראפט 2013 של ה-NBA על ידי וושינגטון וויזארדס. עונת הבכורה שלו בליגה הטובה בעולם הייתה גם אחת העונות הטובות בהיסטוריה של מכבי, עונת הטרבל של 2013/14. הגארד שיחק במדי מילווקי וב-58 משחקים קלע 7.2 נק' בממוצע לערב. גם את העונה שלאחר מכן התחיל במדי הבאקס ועבר לשורות ניו אורלינס פליקנס במהלך העונה.

הגארד שיחק גם בבשיקטאש הטורקית, הכוכב האדום בלגרד מסרביה, 5 משחקים בשורות יוטה ג'אז וגם לבש את מדי שאלון הצרפתית. בשנה שעברה, כאמור, נחת בקבוצה של שאראס ונתן עונה מצוינת. בסדרת הגמר בליגה הליטאית גברה ז'לגיריס 0:3 על ריטאס וילנה, כאשר וולטרס קלע בממוצע בסדרה קצת יותר מ-9 נק' ב-17 דקות על הפרקט. הוא מסר 8 אסיסטים במשחק האליפות שנערך ב-1 ביוני.


חיזוק ראשון לצהובים. נייט וולטרס (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי