ג'ייקובן בראון סיכם לשנתיים בהפועל י-ם, פלאסון מועמד

ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון | דני מרון

הגארד שהצטרף בקיץ שעבר הגיע להבנות עם המועדון מהבירה. הסגל של עודד קטש עשוי להתחזק בקרוב בסמול פורוורד האיסלנדי, בשעונות האחרונות שיחק בצרפת ומחזיק באחוזים גבוהים מקשת השלוש

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים מתכוננת לעונה הקרובה בה תחזור לליגת האלופות של פיב"א לאחר הדחה כואבת ברבע הגמר בעונה שעברה, והיום (שני) עשתה צעד בדרך להשלמת הסגל. הגארד ג'ייקובן בראון סיכם לשתי העונות הקרובות בקבוצה מהבירה ויישאר בסגל של עודד קטש לצידם של תמיר בלאט, ג'יימס פלדין וטיישון תומאס. בעונה הסדירה רשם ממוצעים של 10.4 נק', 2.4 ריב' ו-4.6 אס' למשחק, ובמסגרת הפלייאוף העמיד 9.7 נק', 1.7 ריב' ו-4 אס'.

בירושלים מנסים לצרף את הוקור פאלסון, הגארד/סמול פורוורד בן ה-27. האיסלנדי מתנשא לגובה של 1.98, ובעונה האחרונה שיחק במדי נאנטר הצרפתית. כרגע בבירה ממתינים לתשובתו של השחקן, לאחר ההצעה שקיבל. מדובר בשחקן בעל ניסיון רב, קלעי מטווח השלוש (45%), בעל עבר בליגה הספרדית במדי מנרסה ובאסקוניה. בשלוש העונות האחרונות שיחק בליגה הראשונה בצרפת, אצל רואן, שולה ונאנטר, ובמסגרת ליגת האלופות של פיב"א שיחק נגד הפועל חולון וקלע 12 נק' בניצחונה של נאנטר בישראל.

הוקור פאלסון בפעולה. בארנה מחכים שישיב להצעה (JUSSI NUKARI/AFP/Getty Image)
הוקור פאלסון בפעולה. בארנה מחכים שישיב להצעה (JUSSI NUKARI/AFP/Getty Image)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי