כהן: "אם תגיע הצעה גדולה בעתיד, לא נעמוד בדרכו של גינת"

רמי כהן
רמי כהן | אודי ציטיאט

יו"ר הפועל תל אביב התייחס לכוכב שסיים היום את חוזהו ואמר: "אם הוא ייקח את מה שאנחנו מסוגלים להציע לו אז הוא ישאר". התייחס גם לתלכיד שנוצר בסגל של בית הלחמי "זה יכול להרים אותנו למקומות שמצפים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
הערב (שלישי) דיבר רמי כהן, יושב ראש הפועל תל אביב בכדורסל בתכנית הספורט של 103FM והתייחס למסקנות שהסיקו בקבוצה לגבי העונה החולפת, שהייתה עמוסה בעליות וירידות. בין היתר התייחס גם להיערכות המועדון לעונה הקרובה ולהמשך דרכו של תומר גינת במדים האדומים.


על אי ההצלחה לחזור לצמרת הכדורסל אמר: "בוודאי שחקרנו את העניין הזה, בשביל לנתח את כל הטעויות מהשנה שעברה נצטרך הרבה זמן. זה מאוד פשוט, אני לא חושב שלא הצלחנו. כשחזרנו לליגת העל שיחקנו בתקציב של חמישה מיליון שקלים, הנמוך ביותר בליגה. אנחנו גדלים משנה לשנה וכל שנה גדלנו בעוד 5-10 אחוז. כיום מסתכלים עלינו כאילו אנחנו משהו חדש ומצד שני מסתכלים כאילו אנחנו בתוך 100 שנות הקיום של הפועל תל אביב, ושאנחנו רגילים למקום השני. עברנו שבר גדול, וכשחזרנו, חזרנו צעד אחר צעד. רק בשנתיים האחרונות אנחנו נמצאים בתקציב שהוא במקומות 4-5 בליגה. עד אז בנינו את עצמנו לאט לאט".



על ההיערכות לעונה הבאה עם הגרעין הקשה של האוהדים: "דנו בזה ואנחנו דנים בהכל. אני יכול להגיד לך שמשנה לשנה אנחנו מתקדמים ויש שיפור. אני משוכנע שבשנה הקרובה זה יראה הרבה יותר טוב. יש מעט מאוד דברים שעדיין גורמים לנקודות חיכוך כאלה ואחרות אבל אנחנו מתכוונים לטפל בהם, ולהעביר שנה הרבה יותר טובה. כשתתחיל העונה יכול להיות שמן הסתם נצטרך לדון על זה שוב אך אני מקווה שלא".



תומר גינת. עתידו עדיין לא ברור בהיכל שלמה דני מרון)
תומר גינת. עתידו עדיין לא ברור בהיכל שלמה דני מרון)


על החיבור בין חואקין שוכמן, תומר גינת וים מדר: "תומר ביחד עם שוכמן וים זה בסיס מצוין, שרק צריך להתחבר, ואין סיבה שלא. אם זה אכן יקרה, זה יכול באמת להרים את הקבוצה למקומות שאנחנו מצפים".


על המשך דרכו של גינת בקבוצה: "אני מכיר את תומר והוא באמת מיוחד, אנחנו תמיד עובדים לטווח הארוך. אסור לשכוח שזאת השנה הרביעית של תומר בהפועל ואנחנו נשמח שהוא יסיים את הקריירה אצלנו. אם הוא ייקח את מה שיש לנו אז הוא ימשיך. אני רוצה להאמין שנדע לספק מסגרת תחרותית, שמשחקת פעמיים בשבוע ונדע לשלם לתומר בצורה הוגנת. אז הוא ירצה להישאר אצלנו. הוא מאוד אוהב את המקום. מצד שני אנחנו חיים ב-2019 ואני לא משלה את עצמי. אם הוא יקבל הצעות ענק אנחנו לא נהיה אלה שנעמוד בדרכו".


מספר הזרים שיהיו בסגל לעונה הקרובה: "אנחנו נהיה עם ארבעה זרים"


אוהדי הפועל תל אביב. הנהלת המועדון תצטרף להתמודד עם הבעיות מהיציע (עדי אבישי)
אוהדי הפועל תל אביב. הנהלת המועדון תצטרף להתמודד עם הבעיות מהיציע (עדי אבישי)


על הרעיון של המנהלת להתנתק מהאיגוד: "אמרתי בישיבה היום שהגיע הזמן. זאת תכנית שיזם אותה גיא הראל לפני כשנתיים, כשאמר שאנחנו מתחילים להיות 'גוף תקוע'. יכול להיות שהגיע הזמן לשינוי. אני מאוד בעד וחושב שליושבי הראש אין מה לעשות במנהלת הליגה ואין מה לעשות באיגוד הכדורסל. צריך לשים אנשי מקצוע שינהלו. צריך אנשי שיווק, אנשי כספים, ואנשי כדורסל. ברגע שאנחנו יושבים שם אי אפשר להימנע מהפוליטיקה. הדבר הכי יפה הוא כשאנחנו יושבים במנהלת אז אנשי האיגוד חושבים שאנחנו פועלים רק לפי פוליטיקה והפוך. בסופו של דבר אי אפשר להימנע מזה. אני אמרתי היום שאנחנו צריכים להתפטר. לא להיות לא פה ולא שם. מבחינתי זה יכול להיות כבר מהיום ואני מוכן להיות הראשון".


על הפתרון למשבר: "צריך להיות שילוב בין השניים. זה אומר נציגות של נציגי הקבוצות, מספר יושבי ראש ביחד עם אנשים חיצוניים, שהם אנשי שיווק, אנשי כספים ובכדורסל כמו שאמרתי. זה הפתרון של השיתוק של המנהלת. המנהלת היום היא גוף משותק. איגוד הכדורסל היום הוא גוף משותק. היחס בין המנהלת לאיגוד זה שיתוק בריבוע. זה בולט היום, ושום דבר לא השתנה ושום דבר לא יכול להשתנות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי