רביב לימונד יחתום בעירוני נס ציונה, גולן גוט האריך את חוזהו

רביב לימונד
רביב לימונד | עדי אבישי

הרכז הוותיק שהעביר את שש העונות האחרונות בהפועל תל אביב יגיע למושבה אחרי עונה טובה של 11.4 נק' בממוצע למשחק. הגארד בחר להישאר למרות שהיה מועמד להפועל ירושלים. בקבוצה מנסים להשאיר את קוק ודואו

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה מתכוננת לעונה שנייה ברציפות ביורופ קאפ של פיב"א, וממשיכה לסגור את הסגל לקראת תחילת האימונים: אחרי שהשאירה אצלה את המאמן נדב זילברשטיין ואת הקפטן טל דן, היא צפויה להשלים היום (שני) החתמה כפולה, כשרביב לימונד יגיע למושבה, בזמן שגולן גוט כבר האריך את חוזהו.

נס ציונה תהיה התחנה השביעית של לימונד בן ה-34 המגיע אל אולם המושבה לאחר שש עונות בהפועל ת"א שם שימש כקפטן והפך למעשה לסמל ולפנים של האדומים. הרכז הוותיק שהחל את הקריירה שלו בנתניה ובהמשך שיחק בעירוני ר"ג, עירוני נהריה, הפועל ירושלים, מכבי ת"א ועירוני אשקלון מגיע לנס ציונה לאחר עונה טובה (11.4 נק', 5.5 אסיס', 2.7 ריב' , כל החבילה ב-27 דקות).

גוט, ששמו הוזכר כמי שעשוי להצטרף להפועל ירושלים, בחר להישאר בנס ציונה לאחר עונה מצויינת מבחינתו בה רשם 10.6 נק' בעונה הסדירה ו-12.3 נק' בפלייאוף.

גולן גוט. רשם 12.3 נק' בממוצע בפלייאוף (אודי ציטיאט)
גולן גוט. רשם 12.3 נק' בממוצע בפלייאוף (אודי ציטיאט)

השניים יצטרפו אל ליאור קררה, המגיע אליה מהפועל גליל עליון, ורביב פיטשון. שחקן נוסף שעשוי להצטרף לסגל המתגבש הוא גארד נבחרת העתודה עידן אלבר. בנס ציונה מנסים להשאיר גם שניים מהזרים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה, הרכז כריס דואו והגארד דקוואן קוק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי