זלמנסון חתם לשנתיים בהפועל ירושלים: "זכות גדולה"

עידן זלמנסון
עידן זלמנסון | הפועל ירושלים

הסנטר ינסה למלא את מקומו של סטודמאייר שעזב במטרה לשוב ל-NBA: "מחכה ומצפה להתחיל את העונה". קטש: "הוא מנוסה מאוד יחסית לגילו, בטוח שנראה אותו הולך ומשתפר"

(גודל טקסט)

הבוקר (ראשון) זה הפך לרשמי: עידן זלמנסון, סנטר נבחרת ישראל, חתם בהפועל ירושלים לשנתיים הבאות, עד קיץ 2021, ולמעשה ישמש כמחליפו של אמארה סטודמאייר שמנסה את מזלו בלמצוא קבוצה ב-NBA.

זלמנסון בן ה-24 (2.06) יפתח בבירה את עונתו התשיעית בליגת ווינר סל כשבעברו קדנציות במכבי ת"א, בני הרצליה, מכבי ראשל"צ והפועל אילת בה שיחק בעונה החולפת והעמיד ממוצעים של 8.6 נקודות ו-3.4 כדורים חוזרים ב-18.3 דקות למשחק בעונה הסדירה.  בשלב הפלייאוף שמר זלמנסון על ממוצעים דומים עם 8.6 נק' ו-3.0 ריב' יחד עם 2.0 אס' למשחק. גם הזירה האירופית מוכרת לזלמנסון, ששיחק עם מכבי ראשל"צ בעונת 2016/17 של ה-BCL, קלע 6.7 נק' והוריד 3.7 ריבאונדים למשחק.

מאמן הקבוצה, עודד קטש: "שמח מאוד לראות את 'זלי' כאן. הוא מביא איתו התמצאות נהדרת בצבע, יד רכה, הבנת משחק ברמה גבוהה ואופי נהדר שמשתלב היטב עם מה שאנחנו מחפשים. הוא מנוסה מאוד יחסית לגיל הצעיר שלו ואני בטוח שנראה אותו הולך ומשתפר. יש לו המון מה לתרום לנו"


עידן זלמנסון
מסר לאתר הרשמי: "זכות גדולה להצטרף למועדון הגדול הזה. יש כאן היסטוריה מפוארת, מערכת מצוינת וקהל נהדר שאני מתרגש מאוד לשחק עבורו. מחכה ומצפה להתחיל את העונה"


זלמנסון ואליהו. בעונה הבאה יחד בבירה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי