הזר השני: רודני פרוויס חתם לעונה בהפועל תל אביב

רודני פרוויס
רודני פרוויס | Mike Stobe/Getty Images

אריאל בית הלחמי מתקדם בצעדי ענק לעבר השלמת הסגל, לאחר שצירף את האמריקאי (25, 1.93) שבעונה האחרונה קלע 14.5 נקודות בממוצע וחילק 3.8 אסיסטים בסן פולס מליגת הפיתוח: "מתאים לסגנון ולרוח שלנו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שבת) על החתמת הזר השני שלה לעונה – הגארד רודני פרוויס (25, 1.93), שרשם 16 הופעות באורלנדו מג'יק בשורותיה קלע 6 נקודות למשחק.

פרוויס, שכאמור יהיה הזר השני של האדומים (החתימו את דימטדיוס טרדוויל שהגיע מנאנטר הצרפתית), הוא יוצא מכללות צפון קרולינה וקונטיקט בשורותיה שיחק שלוש שנים. בשנת 2012 שיחק פרוויס בנבחרת הנוער האמריקנית שזכתה באליפות אמריקה והוא גם נמנה על סגל הנבחרת שהתמודדה במשחקי מוקדמות גביע העולם. הגארד שלא הצליח להיבחר בדראפט 2017, שיחק בעונה האחרונה בקבוצת סו פולס מליגת הפיתוח, בשורותיה שקלע 14.5 נק' וחילק 3.8 אסיס' ב-49 משחקים בהם שיחק בממוצע 33 דקות למשחק.

המאמן אריאל בית הלחמי משלים את סגל הקבוצה במהירות יחסית לאור העובדה שהיה עסוק בשבועות האחרונים עם נבחרת העתודה. עד כה חתומים בקבוצה בנוסף לטרדוויל ופרוויס (והיה ויחתום) הישראלים תומר גינת (ישמש כקפטן), ים מדר, חואקין שוכמן והמתאזרח אייזאה אייזנדורף. "שמח מאוד על ההחתמה על רודני, שבחר להתחיל את הקריירה האירופית שלו בהפועל. הוא מתאים לסגנון ולרוח שאנחנו רוצים לראות השנה מהקבוצה שלנו. אני מודה להנהלה שהתאמצה ופעלה מהר כדי להחתים שחקן כזה, כשבשבועות הקרובים אנחנו נמשיך לעבוד ולהשלים את הסגל", אמר המאמן.

פרוויס מצטרף בדרייב אין לדימיטריוס טרדוול, כשבכוונת הקבוצה לא לשחק עם יותר מארבעה זרים. בגזרת הישראלים, כידוע, בית הלחמי כבר כמעט השלים את הסגל עם החתמת מייקל בריסקר, חואקין שוכמן ואייזאה אייזנדורף המצטרפים אל תומר גינת וים מדר הממשיכים מהעונה שעברה.


הזר השני של הפועל ת"א (Mike Stobe/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי