רביב לימונד תבע את הפועל תל אביב ב-400 אלף ש"ח

רביד לימונד
רביד לימונד | עומרי שטיין

הגארד שעזב לנס ציונה טוען שלא קיבל השלמות שכר המגיעות לו עבור השנים באדום. תגובת המועדון: "אוהבים את רביב, אך לא ניכנע לסחטנות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רביב לימונד, קפטן הפועל ת"א בשנתיים האחרונות שעזב הקיץ לעירוני נס ציונה, תובע את קבוצתו לשעבר בסכום של 400 אלף שקלים, המהווים השלמות שכר המגיעות לו עבור השנים בהן שיחק במדים האדומים, כך לדברי פרקליטו עו"ד יהב ארגמן.

השחקן הגיש באמצעות עורך הדין תביעה למוסד הבוררות של איגוד הכדורסל, שקבע את עו"ד גבריאל קראוס כבורר בתביעה. לימונד ניסה להגיע עם האדומים לפשרה באמצעות מקורביו ולא להיגרר לערכאות, אך בקבוצה לא טיפלו בבקשה ולכן הוחלט על הליכה לבוררות. כאמור, הגארד בן ה-34 חתם לאחרונה על חוזה בעירוני נס לציונה למשך שנתיים, כשרק במהלך חתימת החוזה הוא גילה כי נמנעו ממנו השלמות שכר ותנאים נלווים שהיה אמור לקבל.

תגובת הפועל תל אביב: "מיד לאחר שנמסרה לרביב ההודעה כי הוא אינו נמצא בתכניות המקצועיות לעונה הקרובה, הצענו לו פיצוי מלא עבור נזק כספי, אם ייגרם לו, כתוצאה מהמעבר לקבוצה אחרת. משום מה, נציגו דרש גם פיצוי נוסף מעבר לנזק כספי שנגרם לרביב, פיצוי שאין בו כל היגיון. בשלב כלשהו אף ביקש נציגו פגישה נוספת, בקשה שנענתה כמובן בחיוב, אך בנקודה זאת החליט לנתק עמנו מגע ולא לפגוש את נציגי המועדון. הפועל תל אביב מעריכה ואוהבת את רביב אך בשום שלב לא תיכנע לסחטנות".

פרידה צורמת מהפועל תל אביב. רביב לימונד (עדי אבישי)
 פרידה צורמת מהפועל תל אביב. רביב לימונד (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי