מלקולם גריפין ודסי רודריגז חתמו בהפועל תל אביב

מלקולם גריפין
מלקולם גריפין | הפועל תל אביב, רשמי

הרכז שרשם הופעה בודדת במדי הפועל ירושלים והפורוורד שהחל את הקריירה בקבוצת הבת של לוס אנג'לס קליפרס הצטרפו לחבורה המתחדשת של אריאל בית הלחמי: "החתמות חשובות", אמר המאמן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
שני זרים ביום אחד: הפועל תל אביב הודיעה היום (חמישי) על החתמתם של שני שחקנים זרים – הראשון הוא הרכז מלקולם גריפין והשני הוא הפורוורד דסי רודריגז.


מלקולם גריפין, הרכז ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים משחק אחד, יהיה למעשה מחליפו של רביב לימונד. גריפין היה מועמד להצטרף למכבי ראשל"צ, שהחליטה לוותר עליו מאחר שדרישותיו הכספיות היו גבוהות. גריפין (28, 1.93) פתח את העונה שעברה בא.א.ק אתונה, משם הגיע לירושלים שהביאה אותו כגיבוי לג'קובן בראון שסבל מפציעות קלות. באתונה קלע גריפין 7 נק' , חילק 2 אסיס' והוריד 2.5 ריב' .


דווקא בארנה במשחק ליגת האלופות בו גברה א.א.ק על הפועל ירושלים, הציג את משחקו הטוב ביותר בא.א.ק. כשקלע 25 נקודות, הוריד 7 ריבאונדים וחילק 4 אסיסטים. בירושלים שיחק משחק אחד בפלייאוף, נגד הפועל ב"ש. בשנת 2017 זכה בתואר שחקן ההגנה של הליגה הבלטית, וכמלך האסיסטים של הליגה הלטבית במדי ליפאיס.


מספר שעות לאחר מכן הכריזו האדומים גם על צירוף הזר הרביעי, האמריקני דסי רודריגז (1.98, 23). מדובר בבוגר מכללת סיטון הול, שקלע בשנתו האחרונה בקולג' 17.8 נקודות למשחק (38% מעבר לקשת) וקטף 4.9 כדורים חוזרים בממוצע. הוא השתתף שלוש פעמים בטורניר הגמר של ה-NCAA ולאחר מכן החל את הקריירה המקצוענית שלו בקבוצת הבת של לוס אנג'לס קליפרס בליגת הפיתוח, שם קלע עשר נקודות למשחק בתוספת ל-4.7 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.



החל את הקריירה בקבוצת הבת של הקליפרס. רודרריגז (הפועל תל אביב)


המאמן אריאל בית הלחמי אמר על החתמת השניים: "גריפין זו החתמה חשובה מאוד, מדובר בחיזוק משמעותי לקו האחורי שלנו. מלקולם מביא איתו איכויות וניסיון אירופי ובנוסף הוא מתאים לדבר שאנחנו רוצים ומקווים לראות השנה בהפועל. אני בטוח שנהנה מהאיכויות שלו. אני גם שמח על החתמתו של דסי, שחקן צעיר ומוכשר שיכול לשחק בשתי עמדות הפורוורד ומתאים למרקם שאנחנו בונים".


נכון לעכשיו בסגל של האדומים בנוסף לארבעת הזרים, גריפין ורודריגז מצטרפים לדימטריוס טרידוול ורודני פרוויס. נמצאים הישראלים תומר גינת (קפטן), ים מדר, חואקין שוכמן, מייקל בריסקר והמתאזרח אייזאה אייזנדרוף.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי