דיווח: מלקולם דילייני מועמד למכבי ת"א, שוויתרה על טיילר אניס

מלקולם דילייני
מלקולם דילייני | Kevin C. Cox/Getty Images

הקנדי, שעבר כזכור פציעה קשה בעונה האחרונה, צפוי להחלים באופן מלא רק בעוד כחודשיים ולכן הצהובים החליטו שלא לצרפו. ב"ספורטנדו" טוענים שהרכז ששיחק שתי עונות ב-NBA הוזכר כמועמד במקומו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש רכז ומי שעלה היום (שישי) כמועמד לתפקיד הוא מלקולם דילייני. דילייני (30, 1.91) היה הוזכר גם כמועמד לצסק"א מוסקבה, שלפי הדיווחים העדיפה לצרף את מייק ג'יימס, עוד שחקן שהיה ברשימות של הצהובים. ברזומה של דילייני שתי עונות ב-NBA במדי אטלנטה הוקס ובעונה שעברה הרכז שיחק בגואנדונג הסינית.

למרות מועמדותו, העדיפות העליונה מבחינת השחקן היא חזרה לליגה הטובה בעולם כשגם הישארות באסיה עומדת על הפרק. בנוסף, בעונה האחרונה שכרו בסין עמד על שני מיליון דולרים והוא צפוי לדרוש שכר בן שבע ספרות לכל הפחות, מה שעלול להיות יקר עבור אלופת ישראל.

גם ג'רמי לין, עוד שחקן שקושר לאחרונה לאלופת אירופה, הוצע למכבי תל אביב, אך גם הוא מעוניין למצות את אופציית ה-NBA. מועמדותו של דילייני עולה לאחר שהתקבלה במכבי תל אביב שלא לצרף את טיילר אניס, כיוון שהצפי להחלמתו המלאה מהפציעה הקשה שעבר באוקטובר האחרון, עומד על כחודשיים נוספים, זמן שבשורות הצהובים לא מעוניין לחכות.

טיילר אניס. במכבי החליטו לא לחכות לו (Ethan Miller/Getty Images)

הרכז הקנדי אמנם עבר את הבדיקות הרפואיות שערך ביומיים האחרונים, אך בקבוצה של יאניס ספרופולוס לא מעוניינים לקחת סיכון ולעבור את תקופת ההכנה בלעדיו ולכן ההחלטה לוותר עליו. נכון לעכשיו חתומים במכבי תל אביב שבעה זרים: נייט וולטרס, אותלו האנטר, אלייז'ה בראיינט וקווינסי אייסי שהגיעו בקיץ הנוכחי, בנוסף לטאריק בלאק, אנג'לו קלויארו וסקוטי ווילבקין שממשיכים מהעונה הקודמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי